maandag 18 februari 2013

Een gezellige opbergbox :)

                                                      Maandag 18 februari 2013

Van de week weer lekker geknutselt! Een paar weken geleden heb ik een leuk pakketje bij de Action gekocht. Een opbergbox zat erin, je moet de box zelf in elkaar zetten. Echt leuk! Alles zat erbij; vilt, draad, bloemen, vlindertjes en dat in allerlei kleuren. Eerst heb ik de opbergbox in elkaar geplakt (de binnenbox) daarna de buitenkant met vilt en festonsteken. De bloemen, vlinders en andere leuke dingen heb ik erop geplakt. Je kan het ook erop naaien, dit duurde me te lang :)

Niet alle kanten van de opbergbox heb ik opgemaakt met spulletjes die erin zaten. Een kant heb ik naar eigen creatie met Eline's huis stof opgemaakt. Dit had ik nog over van het maken van de schilderijtjes, wie wat bewaard heeft wat... En dan mijn stempels (ja, die heb ik ook nog) opgezocht, dan wordt het helemaal leuk en is het écht af! Met een festonsteek de rest in elkaar gezet, nog wel moeilijk omdat netjes te krijgen hoor!

De opbergbox moet natuurlijk wel dicht. Ik heb er daarom ook nog een deksel opgemaakt. Zoo.. de die box is klaar voor al mijn crea spulletjes in te doen! Nou, dan heb ik nog wel een paar boxen nodig hoor! :) Want als je aan het knutselen gaat, dan heb je in de loop van de tijd aardig wat spulletjes verzamelt!

Vrijdag is het projectavond. Alle handwerkjes die ik gemaakt hebt met de meiden gaan we aan alle ouders/vrienden en bekenden laten zien. De foto's zien jullie wel verschijnen.



1 opmerking:

  1. Zo je bent goed bezig!!! Ik volg je nog niet(komt door google+) dus ik moet af en toe zelf even kijken! Leuke winkel die action. En door je eigen draai eraan te geven is het toch een uniek werkstuk!!!Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen