zaterdag 9 februari 2013

Handwerkles schilderijtjes


                                                  Zaterdag 8 februari



Ik heb  op handwerkles   schilderijtjes gemaakt! 
Ik heb eerst voorbeelden gemaakt voor ze,en heb de inspiratie gehaald uit Eline's huis en ook haar stof gebruikt.
Bij de actinon of xenos van die schildersdoek schilderijtjes gebruikt,en leuke versierdingetjes en niet te vergeten papier,voor mijn voorbeeld heb ik duurder papier gebruikt met muzieknootjes enz!
Uit het stof een bloem,uiltje of wat anders geknipt verstevigd met vlieseline,en daarachter fiberfil en dan wat geborduurdt met een stiksteek!
En dan een touwtje eromheen geknoopt en een label leuk versierd en er aan vast gemaakt met een knijpertje!
Nu wilde we graag de schilderijtjes afhebben voor het project wat op school word gehouden,maar dat lukte niet meer met de handwerklessen,dus zijn we afgelopen woensdagmiddag naar school gegaan,en hebben die meiden hun schilderijtje afgemaakt op hun vrije woensdag middag geweldig was dat!,We hebben na afloop gezellig wat met elkaar gedronken en wat lekkers gesnoept!
Het resultaat was zo leuk helaas waren mijn batterijen van mijn fototoestel op, balen hoor!



2 opmerkingen:

  1. Bezige bij! Wat leuk zeg dat ze zelfs op hun vrije middag ervoor terug komen!! Ziet er super mooi uit,gr.Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zeg! Je maakt het ook zo leuk dat de meiden graag een extra middag kwamen! Leuk dat je ook een blog begonnen bent!
    Groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen