donderdag 7 maart 2013

Krans en hart gemaakt van plastikzakken.

                                       
                                                 Donderdag 7 maart      

                                       Krans en hart gemaakt van plastikzakken.

De voorjaarsvakantie is weer voorbij,we zijn nog een paar dagen weggeweest naar friesland.
En we zijn op de terugweg naar de orchideenhoeve in Luttelgeeest geweest,heel mooi daar, prachtige orchidëen,planten,vlinders,kooikarpers in mooie verzorgde kassen,als je van fotograferen houd moet je daar zeker een keer geweest zijn,ik kan het dan ook niet laten om een foto te laten zien!

Al begonnen voor de vakantie een roze krans te maken maar ik wilde ook nog graag een hart maken!
Pedaalzakken bij de wibra in roze en lavendel kleur gekocht en ze ruiken nog heerlijk ook!
De roze krans heb ik de zakken opengeknipt en iets korter afgeknipt en om een krans van stro geknoopt!
Nog wat opgesierd met roze kipjes en strik heel leuk om op te hangen,maar het kan ook leuk op tafel met een bos bloemen! Hier zitten er nog vlinders bij,je word hier helemaal vrolijk van he? 
Het lavendel hart is ook superleuk geworden,hier heb ik wel meer als 1 rol pedaalzak gebruikt en de zakken door de helft geknipt, om dat de zakken om een yzeren hart frame heb vast geknoopt en dat is veel dunner als de stokrans.
Nog wat opgesierd met eitjes en een hart met  lavendel die ik nog had leggen in mijn hobbyruimte!
Het hart op de deur van de ingang van mijn workshopruimte gehangen,dan hebben we een gezellige intree,nu nog een bak met blauwe viooltjes erbij en dan is het helemaal compleet!







3 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg, wat een leuk idee! Ik wist niet dat de Wibra zulke gekleurde vuilniszakken verkoopt :) Ken je ook de verjaardagskrans met ballonnen? Die is ook echt grappig. Maar vuilniszakken wil ik ook wel eens proberen, erg verrassend & leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig je kransen!!! Geef er een workshopje in,echt te gek! En wat een mooie foto's! Het vorige berichtje heb ik net ook even gelezen/bekeken. Wat een creativiteit! Dat beloofd nog wat. Jong geleerd is oud gedaan! Groet van de N-zijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh.. wat een leuk effect zo!
    Erg leuk.

    Groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen