zaterdag 30 maart 2013

Kraamkadootje,versierde cupcake's,Paascreaties

                                                    Zaterdag 30 maart,

                                                    Kraamkadootje


Om toch elke keer voor de Schutse verkoping iets nieuws te verzinnen ,ben ik gaan speuren op het internet en kwam ik op een rompertje en sokje wat een cupcake word!
Wat rompertjes gekocht en sokjes en beginnen maar!
Echt leuk geworden ,een rompertjes smal in de lengte vouwen en het sokje erinleggen en oprollen met dubbelzijdig plakband vastzetten of een lintje eromheen.
Zelf heb ik bovenop een toefje met tule opgemaakt en dat vast gezet met een parelspeld.
En dan leuk inpakken! Een onderzetter van cupcake's ondergedaan (van xenos)voor de stevigheid.
Als kadootje voor je als je zwanger bent heb ik wit en grijs gedaan en grijze onderzetters gebruikt,en een hartje  aangehangen waar ikzelf de letters opgeplakt heb!
Leuk ma,zei mijn dochter ik ga er een kopen voor mijn vriendin die zwanger is!




                                                 Versierde cupcakes's


Een woensdagavond hebben we weer een gezellige voorjaarsworkshop gehad!
Op een blog staat er wat we gemaakt hebben!
En voor wat lekkers bij de koffie hebben we cupcake's gebakken.
En met mijn nicht Hennie (die om de 6 weken een avond komt) hebben we een dinsdagavond de cupcake's versierd met marsepein o.a een vlinder,hartje,en we hebben weer gezellig bijgekletst!
Voor de workshop zetten we de cupcake's op een cupcakehouder en is dat leuk uitdelen!



                                                      Paascreaties

Van de bloemen die we nog over hebben van de workshop (ik koop altijd te veel) heb ik gisteren heerlijk een ouderwetse biedemeier gestoken!
Opgezet met buxes en klimopblad,de roosjes erin verdeeld,waxflower,blauwe distel en natuurlijk veertjes en eireren!
En om het dan toch niet te oubollig te maken heb ik nog wat bogen van brem gemaakt.
Van de restjes nog wat vaasjes en potjes gevuld,en de blauwe druifjes omwikkeld met grijs vilt en dat vastgezet met 2 mooie sierparelspelden.
Een narcispot in schaal gezet ,mos erop veertjes en eitjes er in en klaar zijn mijn creaties.
We kunnen dit paasweekend heerlijk genieten van al die bloemen in huis,we halen ze lekker het voorjaar in huis!
Wij wensen jullie ook een fijn paasweekend toe!

4 opmerkingen:

  1. Flinke portie creativiteit weer hier! Leuk die cupcakes, was ze ook al eens tegengekomen. Je hebt ook versies met lolly's die zijn ook grappig! De website Pinterest is ook wat voor jou, ken je dat al? Het beste kun je zoeken op Engelse zoektermen dan heb je meer kans dat je vind wat je zoekt. Mijn borden kun je vinden op http://pinterest.com/bijdehandwerk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een fijn paasweekend natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kraamcadeautjes!!! En zo kom je steeds weer met iets nieuws voor de dag..Je cupcakes(nep)waren ook mooi, ik heb van de week nog even gespiekt in het échie'. De andere waren vooral heerlijk!! Je restjes heb je maar weer mooi verwerkt! Hier staat het voorjaarsstuk ook heel mooi te zijn. Fijne paasdagen,groeten.

    BeantwoordenVerwijderen