maandag 15 april 2013

De verkoping !

                                               
                                                       Maandag 15 april
                                                          
                                                    De Schutse verkoping !

Na heel veel weken van voorbereidingen is dan eindelijk zaterdag 13 april de verkoping!
Altijd spannenend wat voor weer dat het gaat worden?, Staan we op een mooi en leuk verkooppunt?.
En hoeveel we gaan verkopen?
Want we hadden mega veel spullen om te verkopen!
Ik had al op een blog laten zien dat ik verschillende bloemstukjes van zijden of foam gemaakt had op alerlei potten,schalen,rieten ondergronden,en op takken of berkenschorsjes opgemaakt heb.
Hiervan hadden we een kraam vol met wat  leuke kadoartikelen en op kisten gepresenteerd.

En dan de kraam met kraamkadootjes,we hadden ook nog houtenblaadjes opgemaakt met babykadootjes.
We kregen ook leuke reacties op de cupcake's en die grijze voor in verwachtig waren dus ook zo verkocht!.
En dan de opgepimpte flessen en nog wat kleine hebbedingetjes was dit ook een leuke verkoopkraam!








Omdat ze toch wat beter weer op gaven,kon ik het dan ook niet laten om nog wat manden,potjes en schalen op te maken met wat buitenplantjes met o.a. ver-geet-mij-nietjes!
Met mijn vriendin nog met mos geknutseld en hebben we nog een mooie mosmand gemaakt ,een paar kransen met mos op een bord gelegd deze gevuld met bolletjes gedocoreerd met leuke takken en mini zinken emmertjes (helaas heb ik hier geen foto van gemaakt)
Wel heb ik een foto gemaakt van de doorkijk,dat is een yzeren frame omwikkeld met salim em een mandje van gaas en mos gemaakt en hierin plantjes gezet!
Zo hadden we drie volle kramen om te verkopen!

 
 
 
 
Het was een hele gezellige dag!

En leuke lieve mensen onmoet!
We hebben een leuk bedrag kunnen geven voor het goede doel!
En daar doen we het voor!
Voor de gehandicapte mens!
Omdat we daarvoor een speciaal plekje voor in ons hart hebben!

Een  groet van crea-roosje.






2 opmerkingen:

  1. Ziet er weer tip top uit!! De groendecoraties zien er prachtig uit,en een goed tijdstip! We krijgen er weer zin in nu het wat mooier weer is. Fijn dat jullie leuk verkocht hebben! Groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie kraam zo goed liep.
    Gelukkig viel het weer ook mee.
    Jammer dat ik niet wist van de verkoping anders had ik zeker komen kijken.Vroeger heb ik ook verschillende keren wat bij de Schutse gekocht.
    Groetjes van Gea

    BeantwoordenVerwijderen