zaterdag 6 april 2013

Flessen pimpen,fotomapjes maken.

                                               Zaterdag 6 april,

                                               Flessen pimpen!

Van de week weer heel druk bezig geweest voor de Schutse verkoping!
En daarvoor flessen gepimpt!
Bij Ikea flessen gekocht en daarvoor een label gemaakt met behulp van de computers letters en dit op speciaal papier geprint( T-shirt Transferpapier heb ik gebruikt )en dat op stof gestreken.
Dit heb ik nog nooit gedaan en met behulp van mijn zoon is dit heel leuk gelukt!
Sssssst baby slaapt. Een leuk strikje en een hartje eraan en een decokantje van de action opgeplakt!
Dan heb ik nog wat kleinere flesjes met roze en blauw hartje gekocht en daar ook een label aangehangen met : Hoera een jongen of meisje en dat leuk ingepakt met een cupcake of boekje.
En nu maar hopen, dat de mensen het komen kopen!











Ook had ik nog karaffen gekocht en die leuk opgepimpt met nostalgisch plaatje ,kantje,roosje, lintje en evt een knoopje
.Een fles heb ik met een label er aangemaakt omdat die geen plaats had om een plaatje op te plakken,de fles was helemaal rond en dan moet je wat anders verzinnen!.
Erg leuk gelukt allemaal je kunt bijna niet stoppen als je zo bezig bent!




                                                  Fotomapje maken.

Ergens in een laadje lag nog een fotomapje met het idee om het na te maken,en dat heb ik nu gedaan!
Op de foto zie je dat ik het mapje eraf gehaald heb en het is best simpel om te maken.
Maar wel goed passen en meten!
De breedte en de lengte heb ik met een liniaal en potlood op het stof  getekend,daarna de zijkanten een zoompje van 2 cm ingenaaid,en dan de hoeken (aan elke kant 2) genaaid op de verkeerde kant en dan omdraaien maar,met de srijkijzer heb ik de andere zijkanten mooi strak gemaakt.
En dan het lintje eropnaaien (kan je ook eerst doen) .
de fotomapjes zijn allemaal anders,aan een zit een knijpertje met hartje ,een label eropgeplakt van een zoon,een zelschip met knoopjes en strikje,en die leuke uilenstof (die ik gekocht heb bij de stoffenkraam in sliedrecht)
En zo dit alles op de foto gezet en is dat weer een schattig plaatje!
Nu nog wat gaan prijzen en volgende week d.v . nog wat verse planten bakjes maken enz.
Dan staan wij standby voor de verkoping!






De Schutse Verkoping (tbv.de gehandicaptenzorg) Is op d.v.
Zaterdag 13 april op het raadshuisplein in Alblasserdam.
Er staan ruim 100 kramen en een grote rommelmarkt!

ALLEN HARTLIJK WELKOM !

O ja en wat ik nog wilde zeggen welkom nieuwe volgers!
Als ik er 20 heb gaat ik een kadootje weggeven!!
Een Crea -roosje groet!

4 opmerkingen:

  1. wouw dat ziet allemaal leuk en gezellig uit!!

    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopen dat je goed verkoopt voor het goede doel!
    Aan je spulletjes zal het niet liggen; ziet er gezellig uit! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat steek je er toch weer veel tijd in. En wat verrassend mooi allemaal! Laat ik nu net dit weekend weg zijn..jammer anders kwam ik even buurten. Succes met de verkoop,het beloofd een mooie dag te worden. Groet Arjo
    p.s je stuk staat nog mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt!
    En jij een fijn weekendje weg toegewenst!
    je neemt toch wel je haakwerk mee!
    Of nu lekker eens niets doen!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen