woensdag 22 mei 2013

Bij de pipoos en......

                                            Woensdag 22 mei.

                                             Bij de pipoos!

Afgelopen zaterdag naar de pipoos winkel in Dordrecht geweest!
Daar was Eline van Eline's huis boek samen met Helga en presenteerden ze bijna alle creatie's uit haar boek!
Super leuk om in het echt te zien!
En leuk om haar te ontmoeten.
Onder leiding van Helga een label gemaakt ,met stempels die ik uitgeknipt heb van verschillende restjes) papier!Heel leuk om te doen en je leert er altijd weer van.
En natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan om wat spulletjes te kopen!
Veel tijd om te creäen heb ik van de week niet,mijn broer gaat verhuizen en....



                                        
 En......
Onze dochter gaat trouwen daar zijn we toch ook
druk mee ,hun huis en allerlei leuke dingen maken voor de bruiloft natuurlijk! maar jullie snappen wel dat is nog geheim!


                                                       De Crea-roosje groeten!
 

5 opmerkingen:

  1. Ooo daar wilde ik ook nog heen...vergeten. Maar het is wel leuk geweest zo te lezen. En weer inspiratie opgedaan.Mooi label gemaakt! Succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een belevenis op zich, als je dochter gaat trouwen! Veel succes met de voorbereidingen. Dat 'allerlei dingen maken voor de bruilof' zal vast wel leuk worden.

    gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor jullie; een bruiloft in het verschiet.
    Jou een beetje kennende denk ik dat het met die voorbereidingen wel goed komt.
    Straks een fijne dag!
    Groetjes
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie label gemaakt.Wat leuk dat je dochter gaat trouwen,en 14 juni is al snel.Ga je ook het bruidsboeket en corsage's maken?Met jouw creativiteit zal het wel goed komen die dag.Fijne voorbereidingen en een goede en mooie trouwdag.Geniet ervan.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel succes met de voorbereidingen voor je dochtes huwelijk..
    het is heel speciaal,toen mijn dochter trouwde mocht ik boeketten maken voor op de bruidsauto..

    leuke label heb je gemaakt!


    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen