vrijdag 10 mei 2013

Bruidswerk.

                                           Bruidswerk.

                                           Vrijdag 11 mei

Bruidswerk, dat is zo leuk om te maken,je helpt mee om van  die grote dag iets moois
te maken!

Het bruidspaar
maakt een keuze uit mijn boeken of ze hebben via internet een boeket gezien,
en dat probeer ik naar hun wensen het bruidsboekt te maken.
En geef ze daarbij advies!



                                              Corsage voor de gasten (totaal 48)

 
                                                     Nog een stukje uit het bruidsboeket leuk he die hartjes!

 
                                                      Corsage van de bruidegom.
                               

                                                  Bruidsboeket en corsage's die ik in een mand neerleg.

                            




De auto moest ik s'morgens nog versieren,met een grote
autotoef op een zuignap en wat linten aan de spiegels.

De bruidegom kwam ook nog en was helemaal tevreden!
Mooi he? Zo'n zwarte snoek!





                                                    


 
 
 
Dit alles hebben we gemaakt voor het bruidspaar op woensdag 10 mei.
Wij hopen dat ze een mooie dag gehad hebben!
 
 
En vandaag zijn we druk bezig geweest voor Moederdag ,morgen hebben we een verkoping in Leerdam,boeketjes en stukjes gemaakt,de fotos komen op mijn volgende blog!
 
De Crea-roosje Groeten!! 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi!! Het lijkt me zo spannend om bruidswerk te maken. Het moet gewoon lukken...overdoen is geen optie. Maar dat gaat jou goed af.Echt prachtig.
    Succes met de verkoping morgen. Sta je niet in B-Graaf? Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je creatief zeg.Een heel secuur werkje zo'n bruidsboeket met corsages en voor op de auto.Het ziet er heel mooi uit.Daar ben je wel even mee bezig geweest.Is de verkoping in Leerdam ook goed verlopen.Flink wat kunnen verkopen?Jammer dat het zo regenachtig was.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, het boeket en de corsages.
    Daar kon je je creativiteit weer aardig in kwijt.
    Leuk om zo mee te werken aan een fijne trouwdag!
    Enne... ik ben benieuwd hoe het op de verkoping was.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen