maandag 8 juli 2013

Zomerrok,jonge hertjes,handwerkjes en appeltaart!

                                                  Dinsdag 9 juli,
           
                       Zomerrok,jonge hertjes,handwerkjes en appeltaart!

 Als er een vogeltje uit het nestje vliegt is er weer plaats over,zo ook hier in ons huis!
Verschuiven van kamer,een andere kamer opknappen,vloerbedekking eruit enz nou dan hoef ik jullie niet te vertellen wat voor rommel en werk dat geeft!
Alles weer ingeruimd,kasten opgeruimd en ja ik heb werkelijk grote schoonmaak boven gehouden en de gang ook gelijk meegedaan!
En na gedane arbeid mocht ik pas mijn rok eindelijk afmaken!
Ik had al stof gekocht in de voorjaarsvakantie in Drachten bij Jan Sikkes!
Wat een megazaak die kun je niet voorbijlopen om wat tekopen!
 

Ik had een patroon uit de knip,maar er zelf het een en ander aan veranderd,zomaar een lekkere vakantie rok,of met dit jasje uit mijn kast kan ik ook voor netjes gaan!
 Nog even een foto van onze jonge hertjes leuk he?


Een konijntje gemaakt met groep 6 op handwerkles,dit is een kant en klaar pakketje wat we ingekocht hebben,in elkaar naaien en vullen,en tenslotte een lintje met een belletje om de nek!
Leuk he? Soms zitten de oren wat scheef ,maar dat geeft niet toch? Onze oren zitten.... en dan gaan de meisje hard lachen en dat is ook gezellig zo met elkaar!
  Voor het weekend appeltaart gebakken,dit vinden ze allemaal een grote traktatie en ik....zucht vind het zo'n werk!

Op 7-7 zijn we 24 jaar getrouwd en hebben we van onze kids een mooie bos bloemen gekregen!
En hebben we dat samen met onze kinderen gevierd met een heerlijk stuk appeltaart bij de koffie!
Zaterdag hebben we met ons gezin heerlijk een dag gevaren en zelfs gezwommen heerlijk dat zomerweertje!
                        Dit was weer een lekkere volle blog van crea-roosje
                                         De Zomergroeten!!!
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat moet dat toch vreemd zijn als er een vogeltje uitvliegt. Ik kan met het me nog niet voorstellen.... Maar wat ben je goed bezig geweest: met opruimen en alles wat er nog meer gedaan is. Dat geeft een heerlijk gevoel! Gefeliciteerd met je 24 jaar! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Crea Roosje, goed bezig hoor! Nog gefeliciteerd met
    jullie 24 jarig huwelijksjubileum!
    Groetjes uit Middelharnis van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je dacht vast; ik heb de laatste tijd zo druk gehad, laat ik maar eens flink aan het werk gaan in huis! Dapper van je en nu kan je ook echt voldaan van de zon genieten. Groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toe maar bezig bijtje! Geeft wel een voldaan gevoel als je weer eens lekker aan het ruimen bent geweest niet dan? Mooi rokje! En hertjes in de tuin wat een luxe. Heerlijk je appeltaarten..mmm hier zijn de meiden dol op bakken,en ik niet dus dan weet je het zeker wel;) Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Waar blijft de tijd? Gr. Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie rok heb je gemaakt,en met het jasje ben je gelijk netjes.
    Leuk dat jullie hertjes in de tuin hebben.
    Gefeliciteerd met jullie 24 ste huwelijksdag.Een mooie bos bloemen hebben de kinderen gegeven,en de appeltaart ziet er lekker uit.
    Je zou er zo je tanden in willen zetten.
    Groeten Gea

    BeantwoordenVerwijderen