donderdag 19 september 2013

Bruidskrans en Bruidswerk.

                                          Donderdag 19 september.

                                         Bruidskrans en Bruidswerk!
 
 
Vandaag  trouwen Ria en Pleun en daar mocht ik het bruidswerk voor maken!
Erg leuk om te doen!
Voor haar thuis maakt ik een krans voor aan de deur want daar moet het er natuurlijk ook gezellig uit zien!Ik maakt een grijze rieten krans op met witte rozen en heb het echt een beetje bruids achtig opgemaakt met tule,rozen en leuk lint met roosje en kraaltjes erop en natuurlijk een hart!
Een mooie blikvanger voor aan de deur
 
 
Het Bruidsboeket!
 
 
 
De wensen van het bruidspaar was,een druppel boeket met witte rozen,calla,ornithogalium en wat grijze tillandsia krullen erin,en zo mooi mogelijk maken natuurlijk!
Nou ik heb lekker gefreubeld en het is dit
mooie resultaat geworden!
Voor de ringen heb ik ik nog een groot hart gemaakt van een ijzeren frame,met stof en leuk met tule omgewikkeld,een witte roos en heel leuk lint versiert,ik heb zelfs stof uit haar jurk gebruikt!
En een grote strik en stroken tule waar de ringen aan vast geknoopt kunnen worden.
Zo leuk geworden en ben ik daarvan vergeten een foto te maken(balen) misschien heeft het bruidspaar nog wel een foto voor mij .
 
 
 
Het bloemstuk voor op de  auto!
Op de foto komt het niet helemaal duidelijk over,maar het was supergroot wat het moest op een zwarte hummer auto komen!
Wat grote tule strikken op de spiegels en rijden maar!
 
 
De Corsage's!
 
 
Voor de daggasten een witte roos,gipskruid en een parel in de roos!(34x)
 
 
De corsage voor de Bruidegom!
De stofjes van haar jurk inverwerkt  dat zijn 2 tinten grijs,
Op de lichte kleur heb ik de corsage neergelegd voor op de foto!
Zie je dat hartje?
 
 
 
Voor de ouders heb ik een wat uitgebreider gemaakt als de daggasten,en voor de kinderen een zijdenroosje gebruikt!
(de foto kreeg ik niet op mijn blog)
 
 Dus dan maar deze foto,een fragment uit het bruidsboeket!
 
Wij hopen dat het bruidspaar een mooie dag hebben gehad en van Harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
 
Bijna 20 volgers!
Welkom nieuwe volgers!
Bij 20 een GIVE AWY!
Dus ik ga alvast verzinnen om wat leuks weg te geven!
En .... ideen verzinnen voor de workshops!
 
De Herfst Crea-roosje groeten!
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Oooo, wat een prachtige boeketten en corsages heb je gemaakt,helemaal mijn smaak!! Het doet me weer terug denken aan mijn eigen "grote dag" 15 jaar geleden.
    Wat een leuk idee, die bruidskrans voor aan de deur.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, wat moet het heerlijk zijn om te kunnen werken met deze mooie materialen. Je maakt er echt iets prachtigs van. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen gemaakt weer zeg! Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal je hier een werk aan gehad hebben.Echt klasse,prachtig.
    Zo fijntjes ook.Je bent een echte vakvrouw.Voor je dochter was ook al zo mooi.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen