zaterdag 12 oktober 2013

Gehaakte onderzetters en Workshop.

                                                    
                                              Gehaakte onderzetters en Workshop.
             
                                                     Zaterdag 12 oktober.

                                               Gehaakte onderzetter!

Een poosje geleden was ik in de winkel bij Steek voor steek in Bleskensgraaf ,nog even wol kopen voor mijn granny"s. (ze heeft ook een blog)
En zag ik daar op de toonbank van die leuke onderzetters liggen!
Een patroontje gekregen en met dezelfde kleuren als mijn granny's kussens onderzetters gehaakt!


 
Als je het patroon wilt hebben en het niet kan lezen,laat dan een berichtje achter!
Mijn kussen's komen de volgende keer bijna af!
Want workshop voorbereiden kost ook heel veel tijd!
 
Workshop!
 
Met de Herfst en kerst geven wij een Workshop t.b.v de Schutse.
 
De Herfstworkshop!
 
 
Het herfststuk is gemaakt op een mooie kronkelige krans met daarop een piepschuimbol die we
stuk is gemaakt op een mooie kronkelige krans met daarop een piepschuimbol die we met blad bekleden.In deze bol maken we een herfstcreatie met rozen,besjes en diverse herfstachtige bijmatrialen.Je mag het herfstuk maken in eigen kleur en stijl.
Dit herfstuk kost incl onderbord € 19,50
We geven dit op D.V. dinsdag 29 oktober en donderdag 31 oktober.
 
Kerstworkshop!
 
 
Voor onze kerstworkshop maken we een leuke winterse sleeop.in de slee maken we een kerstcreatie van denneappels,vers kerstgroen ,blad en diverse groenmatrialen. we maken dit verder af met keerstballetjes,strik en andere leuke bijmatrialen.deze leuke slee mag je opmaken in eigen smaak,kleur en stijl!
De kosten voor deze leuke slee zijn € 25,00
Een gedeelte van mijn opbrengst gaat naar de gehandicaptenzorg de Schutse.
 
 
Deze Kerstworkshop geven we op D.V. dinsdag 10 dec en donderdag 12 december
 
De workshop's beginnen allemaal om 19:45 en je word ontvangen met koffie,thee en wat lekkers!
 
Vind je het leuk om ook mee te doen op deze gezellige workshop avonden?
Mail dan naar crea-roosje@hotmail.com.
 
En wie word mijn 20 volger ik heb zin in een GIVE AWAY!
 
 De crea-roosje groeten!
 
 

7 opmerkingen:

  1. Dank voor het delen van het patroontje! (Ik kan het lezen via de foto) dan ga ik binnenkort weer eens opnieuw een poging wagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit moet lukken hoor is ook in makkelijke taal geschreven!
      sukses ermee!

      Verwijderen
  2. Leuk zeg dat je ook aan de 'haak'bent geslagen! Zo ontspannend om te doen. Benieuwd naar je kussens. Mooie workshops weer, moet even kijken of ik er één kan komen volgen ,nogal een druk schema op het ogenblik. Groeten Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gezellig als je weer komt,kunnen we weer even bijkletsen
      ik zie het wel groetjes!

      Verwijderen
  3. Leuk zeg die onderzetters! Is goed te lezen hoor, dus haken maar... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je inmiddels hoe je een link moet plaatsen? Ik las op het blog van Jorina, dat het nog een vraagteken is.... Als je me even een mail stuurt, dan kan ik het per mail aan je uitleggen. gr. Hennie (hennieslingerland@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen