vrijdag 8 november 2013

Cadeau gemaakt &rok van een avondje & gewonnen &.....

Cadeau gemaakt & rok in een avondje & gewonnen &...
                                    
                                             Vrijdag 8 november.

Hallo allemaal wat geweldig jullie reacties op mijn Give away!
En welkom nieuwe volgers! Heel leuk dat jullie zijn blijven hangen op de blog van crea-roosje!

Ja en dan is er een stel 25 jaar getrouwd wat gaan we daar aan geven?
Zomaar geld in een envelop vind ik ook zo saai!
Dus de Daphne's Diary gepakt en daar een leuk cadeau doosje uitgemaakt!


En zie je ook dat hartje daar heb ik een waarde bon van gemaakt voor een gratis workshop!
Een geurzakje erin gestopt,zo is het een leuke verassing!
In mijn hobby ruimte een leuk houten hart opgezocht en die leuk opgevuld!
Een leuke label gemaakt en  ingepakt in folie!


Rok in een avondje gemaakt!


Ik had niet zo veel tijd maar wilde toch dit leuke stofje gebruiken om iets te maken,en een snelle rok gemaakt!
Dus 2 lappen aan elkaar genaaid. (mijn omtrek gemeten en een rok uit de kast gepakt om na te meten!
elastiek in de zijkant gestikt dat het leuk rimpelt! En klaar is de rok!
De rok draagt heerlijk!
                                                 
Nog even over school het is al een tijdje geleden he?
We zijn aan het punnikken met de meiden van groep 7 en leuk ons het wel een leuk idee om dat om een potje heen te wikkelen en een leuke label aan te maken!
En boven aan het potje een kantje geplakt!
 
  En zie het resultaat ze zijn erg leuk geworden allemaal!
Ik heb eerst (even snel) een voorbeeld label gemaakt!
 
Maar ze vonden oud hollandse plaatjes maar saai,o,o ja natuurlijk als je 10 bent ! Toen heb ik nog leuke plaatjes van cupcake's en uilen opgezocht!Ze hebben ook dat leuke tape gebruikt!

Mijn voorbeeldjes
 
Kruidcake zonder E
 
 
 Op de blog van eetsmakelijk http://wwweetsmakelijk.blogspot.nl heb ik een heerlijk recept van kruidcake gemaakt!
Wel wat meer werk is het dan even uit een pak!  ik heb wel wat suiker gebruikt! (oeps)
Dus een gezonde snoeperij!

                                               Gewonnen!
Ja en toen had ik een Give Away gewonnen bij renee.blogspot.com
Wat werd er daar door verwend!
De volgende keer zet ik op mijn blog de pakketjes die ik in elkaar gezet heb!


En wie nog niet meegedaan hebt met mijn Give away die kan nog mee doen!
Kijk op mijn vorige blog!

Dit was het weer voor deze keer!                               
 

Mijn dochter is jarig dus.......
en heb ik ook wat leuks voor gemaakt!             Groetjes van Crea-roosje!
Maar dat is voor mijn volgende blog!


6 opmerkingen:

  1. Lekkere bezige bij!
    Handige hè als je effies een rok naait
    Knappert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt veel gedaan en alles ziet er even leuk uit!
    De ontvangers van het cadeau zullen er zeker blij mee zijn, het ziet er TOP uit!
    De kruidcake ga ik zeker ook eens proberen.
    Gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je dochter!! En je bent ook zo handig en snel!! Het rokje lijkt me je ook mooi staan,echt iets voor jou. En wat een gezellige potjes zeg! Ze boffen maar met jou als juf! Groet en fijn weekend,Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!

    ziet allemaal weer super leuk uit
    je bent lekker bezig geweest!!

    en Daphne's Diary lees ik ook graag.. super mooie blad..

    groetjes,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een leuke give away gewonnen zeg! Helemaal leuk. Gr. Hennie p.s. gefeliciteerd met je dochter. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig die versierde potjes van de kinderen!
    En van harte met je jarige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen