donderdag 14 november 2013

gebreide col,en allerlei leuke dingen!

                                      
                                      Gebreide col,en allerlei leuke dingen!

                                                donderdag   14 november.

Ja het word nu echt winter,brr en voor mijn dochter"s verjaardag heb ik een col gebreid!

Maar voor ik verder ga vertellen wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten!
super leuk dat jullie bij crea-roosje blijven hangen en met mijn Give Away mee doen!

Ik breide er eerst een voor mezelf ,heb wol van Katia gekocht bij Steek voor steek!
En breinaalden van nr 12! ( www.steekvoorsteek.com ze bestaan een jaar en vieren feest!)



Dit zijn ze alle twee bij elkaar!

Deze petrol kleur is voor Crea-roosje!
In rijstekorrelsteek gebreid,1 st recht en 1 steek averecht en de volgende naald precies het tegenovergestelde.
Voor mijn dochter breide ik een creme!


Ik had nog best een lange draad over,want met de mijne had ik maar net genoeg om de col dicht te haken!
Dus vond het jammer om weg te gooien en heb wat losse gehaakt een roosje van gemaakt,erwat roosjes opgeplakt en een parel!
Zo heb je een aparte col die niemand heeft,en dat heeft mijn dochter graag(ha ha)

En dan leuk inpakken!


 
 
Haar broertje wilde ook nog wat geven!




In een papieren tas,leuk beplakt en een taartje
eraan gehangen.
(dit heb ik zo gekocht)
 sorry voor de belichte foto

Men neme 2 bladzijden van Daphne Diary en daar het kadootje meeinpakken!
Daar stond ook een leuke vlinders in,2 uitgeknipt en op elkaar geplakt,lintje erom.....
Ze heeft het kadootje er voorzichtig uitgehaald en staat nu op een bedienblad met allerlei
dingetjes te pronken!


En ook ik heb weer wat over de post gekregen!

 
 
Een verassing van de blog bijdehand!
 

Allerlei zelfgekweekte zaadjes!
Dat het allemaal maar in goede aarde mag vallen!
Bedankt Nicht!

En dan nog de give away  kadootjes die ik gehad heb, even genaaid!



Maar dat viel toch wel wat tegen,het is zo klein!
Het hertje heb ik opgevuld en nog een wit kantje aangemaakt en een lusje dat je het op kan hangen!
               
 Mischien een leuk idee voor de Swap!

Kijk voor de zijkant op mijn blog bij de Swap!
doe ook mee gezellig,voor iemand voor de kerst wat maken!

                        Ik had nog een leukertje gemaakt maar dat is nog een verassing voor de
                        volgende keer, want anders ziet ze het al! (voor wie het bestemd is )

                          tot de volgende keer
                          leuk dat je komt kijken
                          en bedankt voor de leuke reacties!

                         groetjes Crea-roosje!






 







 

7 opmerkingen:

  1. Lijkt me heerlijk warm zo'n col en ziet er tof uit, blijf het jammer vinden dat ik al kriebel krijg bij het woordje wol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er maar druk mee. Wat goed gelukt de col{s). En zo mooi ingepakt,alleen dat is al een feestje om te krijgen. Zal binnenkort een linkje zetten van je give away maar dat lukt alleen achter de pc...gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke cols heb je gebreid, en lekker snel klaar op die dikke naalden!
    Je give away cadeautjes zijn ook leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke warme cols heb je gemaakt! Je weet wel van inpakken. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke cols!!
    en super leuke cadeautjes heb je gemaakt!!

    groet,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie cols heb je gebreid en wat een leuke cadeautjes allemaal. Ik heb genoten van je verhaal....
    Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er weer zo gezellig uit!
    Al die leuke ingepakte kanootjes!
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen