vrijdag 1 november 2013

Give Away! Leuke workshop's!

                                       Give Away! Leuke Workshop's!

                                                 Vrijdag 1 november.

Ja,en dan is het zover! hartelijk welkom mijn 20 volger en zoals beloofd een GIVE AWAY!


Crea-roosje heeft 3 cadeau- pakketjes gemaakt!

                                            GIVE AWAY 1


Opbergdoos om zelf te maken,geurkussentje en een landidee blad.

                                               GIVE AWAY 2


Een slinger om zelf te maken van vilt,geurkussentje en een land idee blad.

                                                 GIVE AWAY 3

 
Een fotolijstje,geurzakje en kant van clarye & Eef en een land idee blad.

Ps (het land idee blad is van vorig jaar maar nu ook nog leuk om te lezen)
Moet je niet zeggen denk je mischien,maar eerlijk duurt het langst!en ik wil geen oude zooi weggeven!Maar zit nog in de verpakking zoals je ziet!

wat zijn de spelregels om mee te doen?
Word volger
ben je al volger zet dan evt een link op je blog!
Ben je een gezellige kijker van mijn blog maar je hebt zelf geen blog kun je ook volger worden hoor!
Lukt je dat niet dan kan je mailen naar: crea-roosje blogspot.com.
Op 30 november ga ik bekend maken wie de winnaars zijn!

Dus doe mee en win!!!!!en geef je keuze aan welk pakketje je wilt!

Deze dagen lijk ik net sinterklaas wel ik heb al een heleboel mensen blij gemaakt met een bloemstukje,een boeketje,en een aardigheidje!Ja dat heb je als een workshop organiseert dan heb je bloemen in huis en over!
En waar ik ook zo blij van word en ben zijn die......

                                                  Leuke workshop's

In een van mijn vorige blog heb ik geschreven over de voorbeelden van mijn workshop
hier wat foto's!
Maar daarvoor af heb ik al heel wat voorbereidingen gedaan om mijn workshop ruimte weer schoon,opgeruimd en opgepimpd te krijgen!


Leuk he net een etalage
!!



Zo leuk bord neergezet wat ik bij de action heb gekocht.

 
 
 De Workshop avonden! Dit was de donderdag,heel gezellig zien jullie je op de foto staan
dames! (ha ha) jullie doen ook mee met de give away hoor!

 
  De dinsdag avond ook heel gezellig geknutseld met elkaar!

 En natuurlijk ook lekker koffie of thee met een stukje zelfgebakken cake met appel,kaneel,koekkruiden en choco bolletjes!

 
 De Herfst Creatie's die gemaakt zijn ,allemaal verschillend!
Erg leuk allemaal!






En de dames gingen allemaal tevreden naar huis met hun eigen creatie!
 Geniet er van!
bedankt dames en ook namens de Schutse!

                                             Tot de volgende keer DV !
 
                                      De crea -roosje groeten.



                                                         





                                                    
 

31 opmerkingen:

  1. Leuk blog zeg! Doe graag mee met de giveaway. Ben gelijk volger geworden, groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke post. Mooie bloemstukken hoor :) Bedankt voor de workshop! Ik zal van t weekend even een linkje zetten van je give away! Groet uit O-A

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, natuurlijk doe ik mee, zal ook even een link plaatsen op m'n blog. Mijn voorkeur: nummertje 2. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het super leuk uit!
    Zo gezellig!
    En mooie stukjes prachtig!!
    Zie er weer naar uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk doe ik graag mee met je give-away! Want zoals ik zei hou ik van cadeautjes. Heb alleen eigenlijk geen voorkeur omdat ik ze alledrie leuk vind.. mag dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt me heel gezellig om aan zo'n workshop mee te doen.Wat ziet alles er leuk uit.
    Ik doe graag mee met de give away.Ook ik heb geen voorkeur,het ziet er alle drie leuk uit.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wie weet misschien kom je ook wel een keer!!??

      Verwijderen
  7. Ah gezellig hier ook een give away :) heb een linkje op mijn blog geplaatst (hopelijk heb ik t goed gedaan hihi) en ga graag voor je pakje nr 2 en jij bent ook een ''Action-fan'' zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via via kwam ik op je blog terecht. Ik ga je volgen en doe graag mee aan je give away! De foto's van de workshop zien er leuk uit volgens mij was het supergezellig! Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja, ik vind alle 3 de pakketjes super. Als ik dan toch moet kiezen ga ik voor pakketje 1

      Verwijderen
    2. welkom hoor!
      Ik heb jou ook opgezocht!
      en volger geworden tuurlijk!
      groetjes

      Verwijderen
  9. Wat een leuke give-away!! Ik waag graag een kansje voor pakket 3.
    Wat heb je een prachtige grote ruimte voor je workshops!!!!! Zit me echt te vergapen aan de foto's! Het is goed te zien dat alle dames het naar de zin hebben. Ik heb jaren via groei en bloei bloemstukken gemaakt, heerlijk om te doen!!
    Volger ben ik al, linkje ga ik op m'n blog plaatsen!
    Herfstige groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt ik hoop ook wat bij nu wint! ha ha!

      Verwijderen
    2. wauw wat leuk!!

      ik doe een poging! pakket 3 vind ik wel leuk!!

      en wat heb je een leuke kransen gemaakt.. helemaal geweldig!!!

      groetjes Gerrie

      Verwijderen
  10. Wat een leuke blog heb je zeg! Ik ben gelijk volger geworden :)
    Prachtige bloemstukken maak je.

    Doe gelijk maar mee met je giveaway. Pakketje nr. 3 vind ik leuk, was trouwens wel moeilijk kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via via kwam ik op je blog, leuke blog hoor! Ben gelijk volger geworden en zal een linkje op mijn blog plaatsen.
    Waag graag een kansje voor nr3.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Wat een prachtige creaties maak je. En whow wat een leuke give a way. daar doe ik graag aan mee. Mijn keus is pakketje 2. Sucses met je give a way..

    Liefs, ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, kende je blog niet, maar gelijk volger geworden. Leuke pakketjes geef je weg, maar mijn voorkeur gaat uit naar nr 1.

    De Handwerkmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Crea Roosje, natuurlijk kom ik ook even bij jou kijken!! Wat een prachtige ruimte heb jij om workshops te geven!! En natuurlijk wil ik ook wel meedoen aan die leuke give-away! nr 2 spreekt mij het meeste aan! En met het linkje ga ik morgen aan de slag!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Wat een leuke give away! Ik ga voor numme r3, maar 2 vind ik ook leuk!
    Leuk dat je meedoet met m'n swap!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een gezellig blog. Goed dat je me er even op wees.
    Je hebt prachtige dingen gemaakt met de mensen tijdens jouw workshop. Logisch dat ze tevreden naar huis gingen.
    En je gunt je volgers een mooi cadeautje. Niet maar zelf drie en allemaal leuke pakketjes.
    Lief van je. Natuurlijk zet ik een linkje voor je op mijn blog. En zelf waag ik graag een kansje voor het eerste cadeau.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Esther. Leuk, ik doe mee met je give-away. Nummer 3 als ik mag kiezen. Enne... ik hoop ook weer eens een workshop bij je te komen doen hoor! Misschien samen met Gea (zie hierboven), dat is nl mijn vriendin :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk zeg!! ha ha
      groetjes en gezellig om jullie weer een keer te ontmoeten

      Verwijderen
  18. Dat ziet er allemaal heel gezellig uit, ik ben gelijk volger geworden :) Ik zou graag meedoen met de give-away! Pakketje 3 vind ik wel érg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. HALLO
    Ik waag ook mijn kans ,maaar kan en wil niet kiezen, dus als jk moest winnen is het een leuke verassing !!
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke blog! Leuk dat je meedoet met mijn give away! Ik wil ook graag bij jou meedoen voor pakketje 2! Gaaf om zelf een slinger te maken.
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke blog heb jij ... met prachtige creaties ... en wat een super Give-Away ...
    Ik doe heel graag mee!!!
    Fijne dag!!
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vrolijke creatieve boel is het bij jou!
    Ga snel volger worden en doe ook graag mee aan die leuke give away no 3.

    Grtjs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke give away waaraan ik graag zou meedoen, volger geworden en link staat ook op mijn blogjenu

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En zo via via kom ik op jouw blog. En zie ik dat jij leuke cadeautjes weggeeft. Ik ga je zeker volgen (lekker via bloglovin). Ik zal een link op facebook zetten, zodat anderen je hopelijk ook gaan volgen. ;-) altijd leuk denk ik. En ik zou graag mee willen dingen naar nummer 2. Die is erg leuk!

    Groetjes geeske
    creatievesien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen