zaterdag 23 november 2013

Kraamkadootje,leuk setje,kaart en knijper enz.

                                            Zaterdag 23 november.

Nadat ik eerst de ooievaar eten heb gegeven,ga ik nu even lekker een blog schrijven!
Die lopen bij ons achter en we hebben een ooievaars nest en we zouden het leuk vinden als ze gaan broeden dus gaan we ze nu bijvoeren(doen ze in het ooievaarsdorp ook)
Ja en ik het nu toch over de ooievaar heb?!
Een leuk kraamkadootje voor mijn nicht gemaakt van de blog bijdehandwerk!

 

Ik kreeg dit uiltje via een give away!
(hier had ik het in mijn vorige blog over!


En toen kreeg ik het geboorte kaartje!
En de kleurtjes passen er superleuk bij,had nog stempels bij de Hema gekocht dus de naam erbij gedaan! Op zo'n canvas bordje gemaakt,en leuk beplakt met alles!
Wauw zei crea-roosje, mijn zoon zei wat maak je toch een rommel op je tafel als je aan het knutsellen ben! ja dat klopt je hebt zoveel verschillende matrialen nodig!
Maar hij vond het wel leuk geworden ha ha!
 


Mijn zoon was vorige week ziek dus dan ben je veel thuis en dacht ik heb nog een lapje liggen even een rokje naaien!
 
 
 Met een leuke sjaal erbij,ik heb de sjaal dubbel gemaakt anders kijk je tegen de achterkant aan ,en een leuk kantje erop gezet( met de sjaal was ik nog langer bezig als de rok!)en met een paars vestje erbij heb ik weer een leuk setje!

                                    Kaart en knijper gemaakt!

Ja het was weer tijd voor de gastgezin avond met Hennie,en haar vraag was wat gaan we doen?


Ik heb voor haar verjaardag een blad gegeven voor kaarten te maken de Hobbykaart!
Had er zelf ook een en daar hebben we een kaart uitgemaakt!
Die van Hennie is de linkse en heeft er nog geen tekst opgeplakt dat doet ze later als ze weet waarvoor het is!
Dus nu heb ik ook eens een kaart gemaakt en nu heeft hennie mij geholpen leuk hoor!
Er stond ook nog een leuke knijper in die wilde ze ook graag maken!


Leuk he? wat een gepriegel is dat !Je kunt  leuk op een envelop te knijpen met geld erin voor een kadootje !
Gezellig was het weer met Hennie samen~!~En we hebben ook weer heerlijk gelachen
Ze leest ook mijn blog dus helemaal superleuk!

                                            Roos gehaakt!


En toen was ik het binnen zo zat! Dat mijn dochter heb opgepast en ik even naar Steek voor Steek geweest ben en daar een workshop van een bloem haken heb gedaan!
Daar was vorige week do en vrijdag overdag een inloop workshop!
Heerlijk even gehaakt en een broche roos gemaakt!
De witte heb ik thuis nog even gedaan!

Dat hartje had ik nog van de de blog bijdehandwerk gekregen met zaadjes erin!
Leuk idee zo he met zo'n koffie filterzakje en een taartrandje!

                                            

Donderdagavond nog een workshop gehad met 18 personen van de Schutse club uit HI Ambacht!
Dit doen ze elk jaar en ben heel veel naar hun locatie geweest,maar nu komen ze  naar mijn in mijn gezellige workshop ruimte!
had in totaal 20 stukjes dus we hadden een leuke opbrengst voor jet goede doel!


Een stukje gemaakt in een krans!
Al een knipoog naar de kerst!
Leuk geworden allemaal!
En het was weer heel gezellig!


En dan na zo'n drukke week even een dagje ontspanning naar de Kerstfair in Haarzuilen met mijn dochter samen!
Gezellig ,veel gezien,leuke dingen gekocht en ideeen opgedaan!

                                          Vanmorgen nog een taart gemaakt!


Want mijn vader is jarig vandaag!
En hebben we vanmiddag verjaardagfeest en daarna gaan we eten met z'n allen!
Dan ga ik zo nog even een bloemetje maken voor mijn vader,want ja.......

                                        Dit was weer een lekkere volle blog!
                                        En wil ook mijn nieuwe volgers Hartelijk welkom heten!
Nog een week en dan de uitslag van de Give Away!
Dus wie nog niet meegedaan heeft ,heb nog een kans!

                                        Groetjes van Crea-roosje!
                                         Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat!
                                       


























6 opmerkingen:

  1. Zo, wat ben jij actief en creatief bezig in een week. Mooi geboortekaartje. De wasknijper is ook schattig. De kerststukken van de workshop zijn mooi. Of ze tot kerst zo prachtig blijven? :)

    Op naar weer een nieuwe creatieve en gezellige week, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gelukt met de header, mooi joh! Verder ondanks de zieke, een heleboel creativiteit zo om je heen, met nog een gezellig uitje! Leuk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je vader hoop dat jullie een leuke dag hebben met elkaar!
    Al je gemaakte creaties weer super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een luxe..ooievaars in je tuin! En wat ben je weer goed bezig geweest,leuk allemaal zeg.Het maakt niet uit wat je in de handen krijgt je maakt er altijd iets moois van! Gezellig uitstapje met je dochter,nu alle indrukken onthouden! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto van de ooievaar! Zo te zien een drukke, maar ook gezellige week gehad.
    Nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag!
    Fijne zondag
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het knijper idee is echt leuk. Ga ik eens proberen met de bek van een krokodil die open gaat. Ik werd nieuwsgierig naar je blog toen ik je give away tegen kwam, jammer net te laat! maar je hebt er een nieuwe volger bij. Kom je ook gezellig op mijn blog langs? groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen