woensdag 27 november 2013

Rommelmarkt,verkoping en workshop in Oud Alblas!

                                                    Woensdag 27 november!
     
                              Rommelmarkt verkoping in Oud Alblas!




Vorige week werd ik gevraagd om een workshop te geven voor deze Verkoping!
Dus even een korte blog!
 
Dit is een rommelmarkt verkoping,waar van alles te koop is en lekker erwtensoep kan gegeten worden enz!
 
Tevens organiseren ze een workshop voor die kerst die ik samen met een van de organistatie verzorg!
Als er nog een plaatsje is kan je misschien ook nog wel mee doen!
De workshop is vanaf 18.00
De opbrengst van dit alles is voor een goed doel!
 
 
Dus van harte welkom allemaal in de Dorpstraat 50 -53 in  Oud Alblas! (achter de kerk)
Vanaf 16.00 tot 21.00!
 
 
Dus een wagen volgeladen!!!!!
Vanmorgen naar de veiling geweest en mijn spullen gehaald en ook voor mijn bruidswerk
mijn bloemen gehaald!
(ps hij zat nog voller want we hadden voor iemand anders ook nog wat meegenomen)
 

Deze slee nog gemaakt met mijn vroegere buurvrouw.
Een Yzeren frame (had ik nog achter het luik liggen) en die omwikkeld met salim en mos!
Deze alvast gemaakt voor in de winkel van mijn man! (verder verhaal komt nog)
Dat leuke bordje is een mini snij plank en heb ik letters opgeplakt (van de zeeman)
Leuk he?

Dus wie weet ontmoeten we elkaar in Oud Alblas!

                                      tot ziens!
                                      En ga ik gauw mijn bruidswerk maken!
                                        Groetjes Crea-roosje

En welkom nieuwe bloggers tot 30 nov. mijn Give Away!
 
 

3 opmerkingen:

  1. Dit ziet er allemaal gezellig en kerstsfeerderig uit. Helaas zal langskomen niet lukken. Maar ik wens je vanaf hier een fijne en geslaagde workshop toe.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn auto volgeladen...met allemaal spulletjes die bij jou passen! Ik zie gewoon jou stijltje;) Drie keer raden wie jou ervoor gevraagd heeft! Leuk hoor,heel veel succes alvast.

    BeantwoordenVerwijderen