zaterdag 30 november 2013

Uitslag Give Away! Bruidswerk en workshop!

                                                      zaterdag 30 november!
 
                                            De uitslag van de Give Away!

Vanmorgen aan het onbijt hebben we met z'n allen de namen uit een bakje gepakt die gewonnen hebben! De  3 jongens en mijn man!
Leuk he doe ze toch stiekum mee met die blog van ma!
Dit is de jongste nog in zijn pyama!
 
 


De winnaars zijn! Voor pakketje 1: Bijdehandwerk!

                                       pakketje 2: Ilonka !

                                       pakketje 3: Joke de Jong!

Allemaal van Harte Gefelicteerd  en geniet van je pakketje!
wil je je naar mijn mail je adres toesturen, dan kan ik het op de post doen!
crea-roosje@hotmail.com

                                                 Bruidswerk!

Voor vrijdag 29 november trouwde een bruidspaar waarvoor ik al het bruidswerk mocht maken!
Ze hadden een grote Amerikaanse Auto in de kleur Kameleon oranje!

Hun wens was ze dat de bloemen er bij pasten!
 
Er moest voorop en achter op een heel groot stuk komen!
 

                                  Rozen in de tinten rood,oranje en roze en gerbera in het roze!
                                  Rode besjes (hepericum) erbij,siergras en blad.


 
Het Bruidsboeket!



Hierbij heb ik ook creme rozen gebruik omdat dat de kleur van haar jurk is!
En dat dat dan weer terug komt!
Het is ook een licht getinte vrouw en klein.


De Corsage's voor de gasten met een klein rood besje!

En voor de ouder's met dat hepericum besje en wat andere dingetjes erbij!


                                                     Bruidegom corsage!




Een hart gemaakt voor de ringen!
Ik zie de kindertjes al gaan die de ringen mogen geven !


Hier staat alles te wachten!

het was weer heel leuk om te doen,en fijn om ook voor deze dag een bijdrage te leveren!
Veel geluk bruidspaar!

                                                        De Workshop!
                                          

En dan is het bruidswerk gedaan en dan op naar de voorbereidingen voor de workshop in Oud Alblas! Ja dat is ook altijd een heel werk!
We gaan deze rieten ster opmaken!
Eerst een bakje erop en dan vastzetten!

Het groen erin en de rest van de leuke materialen,op een tafel heb ik ook altijd verschillende dingetjes klaar gezet dat ze zelf kunnen kiezen wat ze in hun stukje willen hebben,en wat voor kleur je wilt!


In totaal hadden we 20 die de workshop hebben gedaan!


Nog even op het laatst met een aantal op de foto!
Ja en er was ook een man bij!
 leuk hoor!
Het was heel gezellig zo met elkaar!
En ze gingen allemaal met een heel mooi kerststuk naar huis!
Ik heb materialen gebruikt die indrogen en lang
houdbaar zijn,dus dat blijft wel tot de kerst staan hoor!
                              
                                           En crea-roosje ging moe maar voldaan naar huis!
                                           Met een auto nog met spullen,gelukkig had ik nog een hulptroep
                                           thuis die mijn auto heeft leeggehaald!

Dit was een hele drukke week,vandaag  moest ik ook nog wat in opdracht maken!
Zo leuk!
dat komt de volgende keer!

                                            De crea-roosje groeten!






                                                  









 
























9 opmerkingen:

  1. Wat superleuk dat ik ook de gelukkige ben van de give a way. Whahaha lol.. dat is nog eens een leuke verassing.
    Hier is mn email adres. Hihihihihi dank je wel voor deze verassing.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie, dankjewel! :) Zie het pakketje wel verschijnen, je weet mijn adres :) Verder weer goed gedaan met de bloemetjes nicht, leuk om via je blog mee te genieten van je bloemschik / workshop talent. Kom je de vrouwen in Goes ook een keertje blij maken met je kunsten..?! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je adres weet ik hoor!
      Wie weet kom ik nog wel een keer naar goes!
      groetjes

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd diegene die ge give away hebben gewonnen!!
    Wat een mooi bruidswerk heb je gemaakt, heel kleurig allemaal!
    De workshop ster opmaken ook helemaal te gek, leuk dat je ook een man in de groep had dat zal je niet vaak mee maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee de mannen durven niet.... ik heb wel gezegd tegen die man wat leuk dat je komt!!!
      groetjes

      Verwijderen
  4. Een felicitatie voor de winnaars en prachtig bruidswerk. Mooie kleuren bij elkaar. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig bloemwerk voor de trouwerij. Past prima bij de Amerikaanse stijl auto's.
    De kerstster ziet er ook mooi uit. Lijkt me leuk om te maken en zo te zien vinden de mensen in jouw workshop hetzelfde.
    Natuurlijk ook gefeliciteerd voor de winnaars van de GiveAway.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd winnaars! Enne.. Crea-Roosje doet haar naam weer eer aan. Prachtig bruidswerk heb je weer gemaakt.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verrast dat ik iets gewonnen had, kwam de pakketdienst vanmiddag een zeer grote envelop bezorgen!
    Met een hele mooie inhoud!
    Wat ben ik daar blij mee, vooral het exemplaar van Land-idee. Daar staan toch echt prachtige dingen.
    Ik heb het even snel doorgebladerd en heb al iets gezien waar ik weer iets mee kan!

    Dank je wel Esther!

    XXX Grtjs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen