woensdag 18 december 2013

De kerstswap,kerststukje maken met...en kerstpakketten.

                               Woensdag 17 december

                                                De kerstswap!

Via crochet and more heb ik meegedaan met een kerstswap!
Ik moest een pakketje maken voor stof with love!

En zij voor mij!


                                           Wat zat er in de versierde envelop?
                                                   2 notitie boekje's
                                                   tasje met zakdoekjes erin
                                                   tasje met viltenhangertje erin waarop stond x mas
                                                   labeltjes
                                                   kerstboompjes van gips
                                                   houten hart met lint!
                                           en een kaart van stof with love!
                                           hartelijk dan voor deze leuke inhoud!

Ik heb het tasje met

zakdoekjes al in mijn tas zitten en de rest ook een leuk plekje gegeven!

Wat maakt ik voor haar?

 
Het hele pakketje niet ingepakt.
wat zat erin de swap voor haar:
Een slinger die je op kunt hangen
 
 
Met onderaan een belletje en boven aan een ring van riet die ik omwikkeld heb met lint en daarom was het zo dik voor 1 envelop!

Geurkaarsje met tape beplakt.
onderzetters met een ster van draad ingemaakt!
kalendertje
en het blad land idee.
een zakje met sterretjes.







 
En toen leuk ingepakt en op de post gedaan!
En ze heeft het pakketje al gekregen!
Geniet ervan stof with love!
vond het erg leuk om mee te doen!
 
Kerstukje maken met...
mijn nicht Hennie en nog 2 bewoners,ik ben met mijn auto vol met spulletje naar hun tot gegaan,en vonden het best spannend allemaal !
Maar vonden het super leuk om een kerst stuk te maken!
 
 
En zie hier het prachtige resultaat!

We hadden natuurlijk eerst opgeruimd he? wat een troep maken we toch,en haar rolstoel zat erg ook helemaal onder!
Geeft niks het was superleuk!
                                      
Ze hebben het kerst stuk een leuk plekje gegeven en degene die het weekend naar huis gaat die heeft een verassing voor haar ouders!
                                        Ik kreeg nog een chocolade krans als bedankje!

 
En ik dacht deze week heb ik het wat rustiger maar nee.....
 
Kerstpakketten,
Moeten er nog gemaakt worden voor de ene zaak en de andere zaak krijgt kleding voor prive (vesten leuk joh)
Ach dat doe ik wel even 30 pakketten (had ze al wel al verzonnen hoor)
 
,maar had ook nog beloofd om voor mijn schoonzus de babywas te strijken(ze heeft de zorg voor mijn schoonvader en loopt op het laatst)
 
Dus mijn workshopruimte omgetoverd......
 
 
 

Gelukkig heeft mijn vriendin geholpen anders had ik nooit deze blog kunnen schrijven!!!!


De foto dat ze allemaal klaar zijn is mislukt en toen vloog mijn hele blog weg,dikke pech!
Dus ikke ga niet meer doen en ...
                                            Gaat crea-roosje gauw verder,want vanmiddag worden bij het ene bedrijf de kerstpakketen uitgedeeld ,nadat ze hun buik volgegeten hebben en moet ik broodje ham gaan serveren!
                                          En mijn eigen huishouden gaat gewoon door he?
                                           
De volgende blog hoop ik mijn laatste kerscreaties en versieringen te laten zien!

                                           Lieve groeten van crea-roosje

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal en zo druk dat je bezig bent!

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat het geslaagd is en je het allemaal leuk vind! Ik ben ook ontzettend blij met jouw cadeautjes, dank je wel! Succes met alle drukte en fijne dagen!
    Liefs,
    Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben een goede swap gehad zo te zien! Ziet er prachtig uit allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige post heb je gekregen! En ook verstuurd! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gekregen en opgestuurd!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn! Als je mensen blij kan maken!
    En met het maken van een kerststukje
    En een mooi kerstpaket
    Ziet er erg leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen