maandag 23 december 2013

Kerstcreaties en Tulband.

                                        Maandag 23 december.

Hartelijk welkom nieuwe volgers!
dat was ik de vorige keer vergeten,maar dat heb je als je het een beetje heel druk hebt!
Deze klok had ik op mijn deur hangen van mijn workshopruimte.



En na alle kerstcreaties en drukt zitten we nu in een stoffige puinhoop!
Ze hadden namelijk beloofd om onze nieuwe houtkachel die straks ook mijn radiatoren gaat verwarmen door heel mijn huis en zorgt dan ook gelijk voor warm water!
En dat is nu de maandag en dinsdag en het valt wat tegen dus dat word.......

In plaats van crea schoonmaak roos!
Maar komt goed met mijn hulptroepen!(hoop ik)
Je ziet ze zijn nog niet klaar moet houden maar! En gaan we nu naar leuke dingen kijken!

                                       Mijn kerscreaties die ik weggeven heb en voor mezelf heb gemaakt!


Leuk he? die klokjes,ze hadden een afbeelding met ski plaatjes,die heb ik eraf gehaald met wasbenzine en andere nostalgische plaatjes opgeplakt!


                                               Nog wat gezellige hoekjes gemaakt!

                                                          En toen nog even aan het bakken gegaan!

   Tulband deeg bij de molen in Bleskensgraaf gekocht, met zakje vruchten!
Heerlijk zie hier het resultaat!

 
Wat poedersuiker opgedaan en leuk ingepakt voor Elly bakker van de Guirlande,, die heel vaak wat voor de veiling wat voor me meebrengt,een lekkere zeeppakket erbij en ze was superblij!
 

En hier haar kaartje ,en nu maar hopen dat ze ook mijn blog leest(grapje)

Met natuurlijk het lieveheersbeestje erbij,ben je in de buurt ga even bij haar langs,zij heeft een heel lief natuurlijk winkeltje!
                               En dan zijn we na alle drukte toegekomen aan wat rust!!
                             (  Als heel mijn huis weer spik en span is!!! natuurlijk)


Gaan we met ons gezin het kerstfeest herdenken!

En genieten van de vakantie!
Crea-roosje wenst jullie!!!!


                                    De lieve groeten van Crea-roosje!
                                            tot D.V in 2014
                                        (en een reactie achterlaten vind ik leuk!)
                                            Bedankt !!!!
                                          



















5 opmerkingen:

  1. Wat sfeervol, wat gezellig, wat mooi.

    Fijne Kerstdagen en een Gezond en Creatief Nieuwjaar.

    Geniet lekker van de vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je allemaal weer gemaakt!
    Alles ziet er zeer sfeervol uit!
    Wens je hele fijne feestdagen samen met iedereen die je dierbaar is!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, sfeervolle decoraties hoor!
    Fijne feestdagen!

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg leuk en gezellig uit!!
    En brand je kacheltje ook al!
    Hele fijne en gezegend 2014 toegewenst!
    Voor jullie allemaal
    Lieve groeten, erika

    BeantwoordenVerwijderen