vrijdag 6 december 2013

Leuke dingen gemaakt en de winkel versierd!

                                            
                                                     Vrijdag 6 december!

Ja de afgelopen week heb ik een heleboel leuke dingen gemaakt!
enkele ervan laat deze crea-roosje blog zien!

Voor mijn dochter haar schoonouders die 30 jaar getrouwd waren, een heel mooi stuk gemaakt!


 
Haar schoonouders hebben een heel groot raam waar deze geweldig mooi stond!
Het is een guirlande frame die ik omwikkeld heb met grijs glimmend decoratie stof.
Orchidee erop geplakt en allerlei andere leuke materialen.
Deze op een pinhouder gezet en dit wat weggewerkt!
 
Zelf van de overige bloemen die ik nog over had van het bruidswerk
een lief boeketje gemaakt voor haar schoonouders!
 
 

                                Zie je ook dat leuke kaartje ,ik heb op de veiling leuke stickertjes gekocht!
                                      Met Handmade with love!

                                                     De winkel versierd!

En vandaag de winkel van bedrijfskleding een beetje versierd!
(even voor degene die het niet weten,mijn man heeft een bedrijf met bedrijskleding en in groenvoorzieningen  (die stukken komen de volgende keer)

De kerstukken zelf gemaakt natuurlijk!
kijk even naar de foto's hoe gezellig het geworden is!'


                                                       De etalage! met de sleeen!

Deze sleeen hebben jullie al een keer in een blog voorbij zien komen!

 
De spreektafel!
 
 
                                               Wat verschillende hoeken van de winkel!
                                     





 
 
 
 
De toonbank,de verkoopster wil wel op de foto hoor!

Ja je kan het net zo ... maken als je wilt  maar,ik heb het eenvoudig gehouden!

Vroeger werd er in deze winkel helemaal niets gedaan saai hoor!
Dus ze zijn blij met crea-roosje,die de boel op komt fleuren!

                         En zoals beloofd de foto van het bruidspaar met de auto!


                          Dit was het weer voor deze keer!
                          
                          Nog een paar kerstukken maken en  mijn swap  maken!
 
                                               Lieve groeten van crea-roosje!
                                                







 



                                                    

                                        
 
 
 
 






















4 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een prachtige stukken gemaakt!
    De winkel is echt heel sfeervol geworden zo!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er weer gezellig uit!
    Leuke sterren:)
    En mooie stukken
    Liefs erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer druk geweest. Mooi zeg de guirlande voor in het raam! Je hebt wel eer van je werk zo. En de winkel is gezellig geworden zo,niet té en toch net wat extra. Wat een mooi bruidspaar(incl. boeket natuurlijk!) doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de zaak mooi versiert,en wat zie ik tot mijn verbazing?
    Mijn collega Martin met zijn Anne Lize.De trouwauto is van een andere collega van mij.Leuk dat je voor hun het bruidsboeket en corsages mocht maken.Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen