vrijdag 13 december 2013

Viltslinger ,Kerstukken en de workshop!


                                      
                                 Viltslinger,Kerstukken en de kerst workshop!

                                              Vrijdag 13 december.






En op school zijn we ook nog steeds actief bezig met handwerken!
Als extra werkje (ze hebben een vlinder gemaakt van vilt heb ik al een keer een blog over geschreven) voor de meiden die klaar zijn.
Bij de action had ik zo'n pakketje gekocht dit gemaakt,en met eigen dingen erbij,en het vilt van school hiervoor gebruikt,dus alles nageknipt .
En de meiden knutsellen maar,met de hand alles genaaid en versierd!
 
Zie hier het leuke resultaat,ze vonden het geweldig om te maken.
En nu zijn we ze breien aan het leren!
Ze vinden het helemaal leuk want breien is hot!
Maar het valt niet helemaal mee hoor,die gaten juf......
 
 
 
De afgelopen weken heb ik veel kerstukken gemaakt in opdracht en wat voor mezelf!
In opdracht was voor de ziekenhuizen die ook door de zaak versierd worden en kerstbomen neergezet worden, en ik mocht een paar balie stukken maken!
En die paarse stukken zijn voor een bepaalde afdeling!
Leuk om te doen!
 
 
 
Samen met mijn dochter een collage van gemaakt!
 
Ik moest nog tussen de bedrijven door op kraamvisite heb ik maar dit gegeven!
 

 
Je snapt wel dat de moeder van dit geboren meisje er superblij mee was!
 
De workshop!
 
Heel veel voorberiedingen voor de workshop gedaan,niet alleen voor de matrialen gezorgd,maar ook mijn workshop ruimte gezellig gemaakt(en opgeruimd) en gebakken natuurlijk!
Hier wat foto's van de workshopruimte!





 
 Gezellig he?
Hier kan ik zo van genieten!
En heb op mijn workshop's ook nog wat verkocht!
Deze leuke ster hangt nu bij mijn nicht aan de deur!

                                                     De snoeperij hoort er op een workshop ook altijd bij!


Dit heb ik voor de 1e avond gedaan!
 

En dit voor de 2e avond,met mijn jongste zoon de marsepein erop versierd!
En beetje balen wat de schroefjes van mijn cupcake standaard waren zoek!
Dus dan maar zo! (had geen tijd meer om ze te halen)
Maar de smaak was er niet minder om hoor!

                                                De Kerstworkshop!

Heeeeeel gezellig de 1e avond,mijn vriendin en 2 nichten den de buurvrouw uit Nieuwe-Tonge!
En daarnaast stonden collegaas van mijn dochter uit Brabant!
En van hier uit Lekkerland,dus dat was een gezellige boel! (totaal met 14)

Maar hele mooie sleeen opgemaakt en rieten manden!


Ja meiden nu sta je op mijn bloggie hoor!!!!!!!
Geniet van jullie creaties!

                                              De 2e workshop avond



Was natuurlijk ook supergezellig,met mijn trouwe crea-roosje kijkers!
die staan er niet allemaal op,want die zijn zo snel had amper tijd om een foto te maken!

Maar dat kan de pret niet drukken!
Deze avond volle bak met 18 personen!
Alletwee de avonden heeft mijn dochter geholpen bedankt he meid?
(ze ging ook met een mooie slee naar huis)

Jullie gingen ook met mooie creaties naar huis!
tot volgend jaar D.V

                                         Nog even een mooie krans aan de deur gemaakt!


En dan ga ik weer stoppen met deze volle blog,ik kan het ook niet helpen,maar hoop dat jullie er van genieten!
                                             Nu nog een paar leuke stukken voor mensen maken om weg te geven!
                                             en voor mezelf natuurlijk!

                                             O ja en een mooi bedrag over maken aan de gehandicapenzorg de
                                             Schutse waar ik deze opbrengst van de workshop aan geef!

                                            Heb ook nog mensen blij gemaakt om ze een workshop cadeau te
                                            geven!
                                            Dit geeft voldoening en een fijn gevoel voor beide kanten!

                                            DE LIEVE GROETEN VAN CREA-ROOSJE!

                                                          vind het leuk als je een reactie geeft.






 






















10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige drukte zo! Je maakte weer mooie stukken. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel verhaal gemaakt lukt het niet en dan ineens wel.
    Weer genoten van je blog verhaal.
    Volle bak zo maar heel erg mooi allemaal.
    En met goede hulp kom je ver toch?
    goed weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer gezellig uit bij de workshops! Mooie stukken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij ben je al net zo'n bezige bij als mij!
    Heerlijk hé, al die verschillende dingen doen, het kost energie om alles voor te bereiden maar je krijgt er ook weer veel voor terug!
    Mooie aankleding in je workshop ruimte, houdt van deze neutrale kleuren omdat ze zo goed te combineren zijn en de houten elementen voegen weer 'warmte' toe.
    Alvast fijne feestdagen.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke viltslingers heb je met de kinderen op school gemaakt!
    Je kerststukken zijn echt allemaal even mooi!
    De workshops zagen er weer gezellig uit, leuk als iedereen tevreden naar huis gaat met iets moois dat zelf gemaakt is.
    Succes met de stukken die je nog gaat maken.
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er ontzettend gezellig uit!!
    En het was ook heeeel gezellig om te creaen
    En een mooi stuk gemaakt
    Staat prachtig op de tafel!
    Bedankt lieve vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat is alles mooi gemaakt!!
    en de cupcakes mmmmmm zien heel lekker uit!

    groet,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zullen de meisjes het fijn vinden om bij jou in de klas te zitten je maakt zulke leuke dingen.
    Fijn dat het zo gezellig was met de workshops, je hebt er toch je voorbereiding ook van.
    Ook je kerststukjes voor het ziekenhuis zien er mooi uit.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen