donderdag 30 januari 2014

Boekje gepimpt nog ff een rok en P.I.F. !

                                       Donderdag 30 januari

                                         Boekje versierd!

Ik heb de afgelopen weken allerlei inspratie opgedaan op allerlei gebied!
En ik wilde ook zo graag een boekje versieren,voor de hartjes swap dacht ik!

Ik heb Eline's huis papier gebruikt,
Een gehaakt kleedje van de rommelmarkt kapot geknipt,
wat hartjes,roosje en parelkraaltjes!

Nog een houtenhartje als bladwijzer!


 














 
Vond het zelf superleuk geworden,maar niet voor de swap,moest een lente hart zijn,en het was te zwaar,nou dan gaan we het verkopen voor de verkoping!
 

Heb zelfs een hart gemaakt van touw!
En voor de swap heb ik een super leuk hart genaaid,maar laat ik lekker nog niet zien! Verassing!


                                                  Nog een rok

Ja en dan had ik nog een leuk lapje gekocht ,bij  de stoffenkraam.
Het was al nieuwe collectie!
En dacht ik ga er een jasje van maken,maar had helemaal niet veel stof gekocht!
Dan maar zo'n lekker snel rokje!

Nog wat rood's in de uitverkoop gekocht en mijn spijker jasje heb ik weer een leuk stelletje voor het voorjaar!



                                                        P.I.F.

Crea-roosje doet mee met Pay It Forward!
Wat houd dat in?

Ik zoek 5 mensen waar ik post naar toe mag sturen!
Zodra deze 5 mensen post van mij ontvangen,sturen zij op hun beurt weer naar 5 mensen een envelop met wat leuks erin!

Wie wil wat leuks van mij in de brievenbus krijgen?

Doe mee!!!!

Mail dan naar mij!
crea-roosje@hotmail.com

                                           En ik kreeg ook wat leuks in de brievenbus!




Er zaten 2 zakjes in waar aan een leuke decoratie aangedaan was(laatste foto)
Een sjoelsteen versiert met een glimmertje erop!

En een zakje met allerlei dingetjes om te versieren
en een gekleurd papier om een vogelhuisje zelf te maken!
Op haar blog kun je dat ook lezen!   www.kreamade.blogspot.nl



                                          Bedankt Hennie,leuk om een kadootje te krijgen!

                

                Dus mail crea-roosje!

                     De lieve groeten van crea-roosje!



                En bedankt voor jullie leuke reakties!



 



9 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch weer crea bea geweest met dat boekje.Leuk om te verkopen,weer eens wat anders. En je rok is mooi geworden leuk gecombineerd zo!! Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè die swap? Ben ook al beetje bezig geweest maar het is al snel zo zwaar! :) Wel echt leuk boekje geworden, mooie combinaties. En wat betreft de pay-it-forward actie, ik doe graag mee! xx nichtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi boekje. Lekker lente-setje zo met je nieuwe rok.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk wil ik meedoen met je actie!
    Leuk idee
    Gezellig hè al die leuke voorjaarsstofjes
    Ziet er leuk uit je stelletje
    Een bereknuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat boek, soms kun je bij de kringloop leuke dingen vinden om her te gebruiken.
    Je rokje is echt super, je hebt een mooi setje zo, laat het voorjaar maar komen!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blij dat jij blij bent met de PIF. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt ook al zulke leuke post gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gaaf boekje is het geworden.

    leuke vrolijke rok

    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi boek heb je gemaakt, en de rok is ook leuk geworden, zo bij elkaar een mooi stelletje.Ik wil wel meedoen met jouw aktie.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen