donderdag 16 januari 2014

Hartjes en nog meer.......

 
Donderdag  16 januari.
 
Omdat ik mee doe met de hartjes swap ging ik op zoek naar allerlei ideeen!
En toen zag ik op de blog van Renee een leuk hart van kant gemaakt!
En vond dit een super leuk idee!
Niet voor de swap maar gewoon voor mezelf of voor de meisjes van handwerkles!
Of heel erg leuk voor de Schutse verkoping!
Ik heb het hart alleen kleiner gemaakt met dik ijzerdraad gebogen en om het ijzerdraad heen,
wit tape om  gedaan.
,(ik dacht dan zie je dat ijzerdraad niet meer en een bloemistenkwaal denk ik, dat je het ijzerdraad niet mag zien!)
Het kant erom heen genaaid!

                                                      Kanten hartjes!


 Een strik erop geplakt wat kleine roosjes en pareltjes!
 Schattig he?
Toen kocht ik in de winkel Verliefd in Leerdam een houten hart voor 50% korting!
En heb dit leuke kant erachter geplakt!


En ik ging het hart verhangen en pats!
Mijn hart was gebroken!
Gelukkig kon ik dit hart helen!
 Met wat lijm,en is het hart weer heel!
 
Hier zijn ze saampjes!

En o,wat werd ik enthousast van dat leuke kant,gekocht bij stoffenkraam in Sliedrecht!
Ging op zoek naar een oude lijst!

En zie het leuke resultaat,met wat lijm en klaar is het kanten raam!


                                              En zo in mijn raam gezet!


                                                  Die emaile kannen en planten ook in de opruiming geschopt!
                                                  Ook weer een leuk raam zo na de kerst!

                                                        Een kraamkadootje!

Moest nog steeds op kraamvisite en omdat de baby al 8 maanden is besloot ik maar om een kadobon tegeven maar om het wat op te pimpen heb ik het in een versierd filterzakje gedaan!
Had nog een zelfgemaakt fotomapje liggen en zo ook weer een leuk kadootje om weg te geven!









 
 
                                     Een schilderijtje!

Even een werkje verzinnen voor handwerkles, de meiden wilden dolgraag een schilderijtje maken!
Maar vind het leuk om weer wat anders te verzinnen dan dat we al een keer gemaakt hebben!
Bij de andere groep.
Het boek Eline's huis gepakt en de kaart met de gieter een beetje nagemaakt maar dan met stof!
Heb het voorbeeld laten zien,en vonden het superleuk om te maken!


Heb de gieter niet met fiberfil gedaan maar de rest wel ,en met borduurgaren accent gegeven!

Dus nu aan de gang met de voorbereidingen en kunnen ze aan de slag!

En dan nog even over die HARTJES SWAP!
Ik heb hiernaast een link gezet,kijk op haar blog : studio zakka om ook mee te doen!

                      De lieve groeten van CREA-ROOSJE!
                          
                         Leuk dat je even komt kijken en bedankt voor de leuke reacties!
                    
!















7 opmerkingen:

  1. het kanten hart is erg mooi en het schilderijtje: superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke harten!! En ze vervelen nooit. Ja af en toe moet je even langskomen bij de Stoffenkraam,er is altijd wel iets leuks vandaan te halen. En zo heb je weer een frisse nieuwe raamversiering voor weinig! Wat ben je toch altijd creatief bezig op zoveel vlakken,knap hoor. Groetjes Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kanten stof is altijd prachtig om mee te werken. Mooi gemaakt hoor. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt, je harten met kant echt super!
    Kaartje is ook leuk geworden, zal niet meevallen om iedere keer iets nieuws te bedenken om te gaan maken in de handwerk les.
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhh wat zijn die harten en de raam decoratie mooi geworden!
    echt super leuk gedaan!

    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk joh! Die hartjes
    Weer eens wat anders!
    Ook in je raam staat heel leuk!

    Lieve groet
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen