woensdag 19 februari 2014

Servettencreaties en P.I.F. kadootjes!

                                                  Woensdag 12 februari,

Na een hele vrijdag samen met mijn dochter gezellig geknutseld te hebben.
Willen we deze keer de creaties laten zien waar we die mooi nostalgische servetten mee
versierd hebben.

















Op mooie witte flessen
Op canvasbordjes van groot tot klein!
Hartjes van hout.

En ook versierd met kantjes,knoopjes,pareltjes.
Deze servetten heb ik gekocht op de crea-weekend bij www.diana-desgin.nl

                                            En dan de Crea-roosje P.I.F.

Op de blog bij mijn nicht www.bijdehandwerkblogspot.nl word goede uitleg geven wat het precies in houd! zij heeft ook een kadootje van mij gekregen!
En nog 4 andere dames o.a. mijn dochter (ha ha doe je ook zo maar mee met de blog rage he?)
Nelleke (heeft geen blog) die me pas volgt een hele creatieve vrouw (mischien gaat ze ook wel
bloggen)
En dan mijn lieve vriendin die ook pas een blog begonnen is! www.beredingenblogspot.nl
Is nog in de beginfase hoor(maar komt goed)
En dan was ik zelf postbode bij Gea Terlouw!



Boekjes gekocht bij de Hema en deze alle 5 anders gemaakt (versierd)




Een geur-waxine lichtje met whasi tape versierd.
Kaartje eraan leuk ingepakt!
En 5 dames blij gemaakt!
Geniet ervan meiden!

Vandaag ook heerlijk genoten van de voorjaarsvakantie !
Naar mijn vriendin geweest haar het leuke P.I.F. bezorgd en met de kids wezen zwemmen!
Het was beregezellig( van de blog berendingen) ha ha!
                                         
                                             Omdat we het lentegevoel krijgen,
                                              Een voorjaarscreatie!
                                              We gaan er ook een workshop van geven in Leerdam
                                               voor de gehandicaptenzorg de Schutse!



                                                    Maar er komt er ook een voor jullie aan!
                                                              dat de volgende keer!

                                                           De lieve Crea-roosje groeten!
                                                             
                                                               en bedankt voor alle leuke reacties!














6 opmerkingen:

  1. oh wat zijn de servetten de de creaties super mooi..
    ben dol op dit soort spullen.

    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je samen met je dochter gemaakt!
    En wat een leuke dingen heb je opgestuurd!
    Geniet nog lekker van de vakantie, hier is het pas volgende week!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk je creativiteit met de servetten
    Ziet er schattig uit!
    Ja was super gezellig!

    De beregroetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was vast een gezellige middag met heel mooie dingen als resultaat!
    En zelf ook nog postbode geweest las ik ;)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig allemaal. Je hebt hele mooie dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je ook een pif hebt gehouden! Bij mij ben je ook een van de gelukkige als je natuurlijk wilt!! Wil je mij je adres mailen naar meetjelief@live.nl?

    Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen