vrijdag 28 maart 2014

Allerlei en de Brocante workshop!

                                     Vrijdag 27 maart.

Allemaal bedankt voor de leuke reacties en felicitaties voor mijn verjaardag! 


Leuke zelfgemaakt kaarten gehad van de blog bijdehand en haar moeder!
En daar een foto van gemaakt natuurlijk bij mijn gevulde hartje met bloemen!
En natuurlijk van nog meer lieve mensen en verwend met cadeuas!

                               Nog wat foto's bij elkaar van mijn bloemencreaties!


En dan komt de workshop er aan voor de brocante krans en is het ....
Opruimen geblazen in mijn hobbyruimte!
En alles leuk neerzetten wat we al gemaakt hebben voor de Schutseverkoping!








Alles in het roze gedaan!
Maar natuurlijk ook naturel!




 
En dan kan de workshop gaan beginnen!





O en als je al die gezichten zag!
Zo leuk maar wat gaan we doen?
Halve kopjes en schotels verwerken,had ik niet gezien hoor dat we dat gingen doen!
Maar iedereen vond het geweldig leuk!
En hadden allemaal anders gemaakt!
ben alleen vergeten eind foto te maken!
Volgende week 1 april hebben we ook nog dus wie weet!
Er zijn er verschillende die hebben het op face book gezet!


Het was dus super geslaagd die brocante krans!
Leuk meiden tot de volgende keer D.V.

EN IK HEB NOG EEN GIVE AWAY
DOE JE MEE?

 kijk naar mijn vorige blog of hiernaast!



DE LIEVE CREA-ROOSJE GROETEN!
 tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. het ziet er heel erg leuk en gezellig uit en de workshop was vast en zeker zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge wat ben je toch een ijverig dametje. Alles weer gepimpt voor de verkoop en nu nog even voor de gezelligheid. Ik kom het morgen even bekijken hoor. Leuk om met het kapotte servies te gaan knutselen. Wat een lieve knoopjes heb je gebruikt op de onderste labeltje.Doei tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen