dinsdag 18 maart 2014

Give Away ,brocante stukjes en jarig!

                                                 Dinsdag 18 maart.

Morgen is de D.V. dag dat Crea-roosje jarig is!
En mijn blog is ook ruim een jaar,dus tijd voor een feestje!

Een Give Away!


 Doe je mee?

Mail dan naar crea-roosje@hotmail.com

Wat zit er in je Give Away!
Een paas slinger om zelf te maken.
Een houten hartje.
Twee labels,knoopjes en bloemenband tape.
En een leuk doosje versierd.
Op 2 april maak ik de winnaar bekend!

                                              Brocante stukjes!

Als ik eenmaal bezig ben.....
Als Hummy's face book mijn een bericht stuurt,
kan ik het echt niet laten om dit te maken!


En dan ook een witte gemaakt!



Dan nog leuke mandjes gekocht van clare en eef en deze leuk opgemaakt!
 Mijn ondergrond is niet zo mooi,maar ik wilde ze ff laten zien!





En deze schattige kleine bakjes en hartjes!



En o deze dan!!!!!



En als ik jarig ben dan moet alles glad,leef ik me helemaal uit met bloemen,en bak ik een heleboel taarten
want wij hebben een grote fam!



Stukjes in de paas sfeer!Het ei is een zwanenei,door de buurman uitgeblazen.

En de rest houd ik voor de volgende keer!

De lieve groeten van Crea-roosje!











13 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je taarten zien er heerlijk uit! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Geniet van je dag, de bloemen om je heen en de taarten... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Wat een prachtige bloemstukken en de taart ziet er heerlijk uit!
    Ik wil wel meedoen met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal het er feestelijk uit zien bij je in huis! Allemaal zo mooi en fris. Je bent zo ijverig,knap hoor dat je dat allemaal tussendoor kan doen!!Die mandjes zijn zo schattig!! Hele fijne dag,en groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je weer verschrikkelijk mooie dingen gemaakt. Worden die lange vingers niet slap? Of zijn het geen echte? Prachtig allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het zijn echte lange vingers,lijm ik wel op droge oasis.
    En blijft heel lang goed(heb het jaren terug ook eens gedaan)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oo, sorry! Deze post had ik gemist :-(
    Alsnog van harte gefeliciteerd!!

    Die taarten van Hummy's daar ben ik ook een fan van maar jou bloemstukken zijn ook om van te snoepen, net zoals je taarten :-)

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig crearoosje!!
    Wat ben je toch weer ijverig bezig geweest!
    Wat zien je taarten er allemaal heel lekker uit!
    Gezellig!!
    Liefs erika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. even niet op blog geweest.. en dan zie ik allemaal weer leuke dingen die jij hebt gemaakt!!
    prachtige bloemstukken/taarten ..

    heb je give a way in mijn sidebar gezet!!

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps ik zal je een mail sturen.. en niet in mijn side bar zetten..

      Verwijderen
  10. Deze post had ik gemist door een aantal dagen geen internet.....
    Een beetje laat maar toch nog gefeliciteerd, hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
    Je hebt weer prachtige creaties gemaakt, een feestje voor op je tafel of kast!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie bloemstukjes ! En die verjaardagstaarten zien er heerlijk uit !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit blogbericht van jou had ik gemist... Te druk geweest met genieten van het mooie weer denk ik ;)
    Nog van harte gefeliciteerd hoor, met je verjaardag!
    Ik wens je al het goede en zegen voor het nieuwe jaar!
    En wat maakte je weer veel prachtige dingen zeg!
    En eigengemaakte taart is toch altijd wel toppie!

    lieve groet,

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen