woensdag 2 april 2014

Hartjes swap,winnaar Give away! en flakkeese brocante kransen!

                                    Woensdag 2 april.

                   Hartjes swap!
Velen met mij deden mee met de hartjes swap van studio zakka!
En ik kreeg van de blog www.Goudhaartje.blogspot.nl
Deze kadootjes,een leuke hartjes hanger en hartjes thee!
Bedankt voor de leuke lieve hartjes!


En zelf maakt crea-roosje deze hartjes!








Ik hoop dat deze blogster er ook blij mee is!

                                    Winnaar Give Away!

Heel veel aanmeldingen had ik niet, ik had ook niet zo veel tijd er tussen gezet,en ja het is zo 2 april!

                           DE WINNAAR IS !




DOORTJE DARTEL!
Mail jij even je adres naar mij door,dan kan ik het pakketje opsturen!
crea-roosje@hotmail.com

                                               
                             FLAKKEESE BROCANTE KRANSEN!

Maar ik  vergeet ook mijn trouwe Oud-alblassers niet hoor!
En mijn  Lekkerlandse schoonzussen!

Je begrijpt het wel zeker lekker dialect gepraat!
Het was super gezellig!
Mijn vriendin van Flakkee die de boel geregeld hebt om naar de workshop te komen ,
deelde de cupcake's uit!




                            

                         Na de uitleg lekker aan de crea!
                         Er was zelfs een baby!






                                                     Het was weer een supergezellige avond!
                                                     Met veel verschillende kransen!
                                                     Met die halve kop en schotels,
                                                     lepletjes,bestek enz.

                                                     En heb wat foto's gemaakt!






 De ondergrond is de werktafel dus niet zo foto..... achtig.









 Ze zijn allemaal anders  geworden echt gaaf! vooral die van www.vlijtigliesblogspot.nl
(door haar zit ik nu te bloggen!)
en iedereen ging tevreden naar huis,maar eerst een chocolade eitje eten hoor!





En mijn dochter maakte er nog een met een aardappel stamper erin!

                                                     En nog wat vogeltjes en hartjes gemaakt.

Afgelopen week nog wat geknutseld.
Houten vogeltjes en hartjes.
Met kant afgewerkt enz
Voor de verkoping natuurlijk!           leuk he?







DIT WAS HET WEER VOOR DEZE KEER!

Nog een weekje van voorbereidingen voor 12 april de Schutse verkoping in Alblasserdam!

                        DE LIEVE GROETEN VAN CREA-ROOSJE














7 opmerkingen:

  1. Wat leuk deze hartjes-swap! En een give-away, helemaal gemist,zonde! Maar de winnaar Gefeliciteerd!
    Wat een leuke hartjes/vogeltjes heb je gemaakt!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er gezellig uit! Succes met de voorbereidingen voor de verkoping! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai, fijn dat je de hartjes leuk vond!
    En ook erg fijn dat je volger bent geworden bij mij. Natuurlijk kwam ik ook gelijk bij jou kijken en je maakt mooie dingen!! Ik blijf hier ook volger.

    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk ik heb de give away gewonnen!
    Ik ga je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kransen zijn erg leuk geworden!
    Vind je hartjes en eendjes met kant ook super leuk!
    Succes met de voorbereidingen voor de verkoping volgende week!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke workshop was het weer. Mijn krans vond ik erg mooi,zeker toen ik thuis kwam. Past perfect in de keuken. Binnenkort zal ik m bloggen. En wat heb je al veel moois gemaakt voor de verkoping,nu nog dit weer erbij en het komt helemaal goed. Ik weet niet of ik langs kan komen ,ik ga die zaterdag juist een daagje Middelharnissen met zuslief. Succes in ieder geval. En nog op de borduurbeurs geweest?
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was ontzettend gezellig!
    En een leuke krans gemaakt!
    Prachtig
    Een echte aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen