donderdag 17 april 2014

Secretaressedag! De verkoping en workshop in oudheidskamer!

                                        Donderdag 17 april!

Vandaag is het Secretaressedag!
Nou en ! zullen velen zeggen dat ben ik niet!
Volgens mij zijn we het gewoon allemaal  maak eens een lijstje,wat doen we allemaal wel niet!


Maar bij ons op kantoor zitten er een paar en krijgen gewoon alle meiden wat!
En omdat ik nog bloemen en ondergronden over had van mijn workshop heb ik ze deze keer gemaakt!



En toen riep mijn man er moet er nog een bij!
Maar die staat dus niet op de foto ha ha!
Leuk ingepakt en een kaartje erbij uit Daphne Diary!
Hoe ze het vonden,dat hoor ik vanavond wel!

                                              De verkoping!

Afgelopen zaterdag was het dan zover!  De Schutse verkoping!
Mega veel kramen wel 120!
We hadden een prachtige dag en het was heel de dag druk!
De totale omzet was mega veel!
Zelf had ik minder verkocht als vorig jaar,er stond ook een grote bloemenkraam die
iedereen van alles aansmeerde!



 Maar niet getreurd we hebben best wel het een en ander verkocht en heel de dag druk
gehad maar heel veel kleine dingen verkocht!
Maar dit kanten raam is verkocht!
Er was een mevr. en die wilde haar raam opnieuw inrichten en heeft heel veel gekocht!
Dat is leuk en de opbrengst voor het goede doel!




 We hadden 3 kramen vol!
We kregen veel lof dat het er leuk uit zag!





 Ja en ook nog plantenbakjes voor buiten gemaakt!



                                             Wat baby kadootjes.


          Al die hartjes en vogeltjes aan de boom gehangen!



                                               Het was een super gezellige dag!
                                               Met veel nieuwe kontakten voor workshop's
                                               En oude gezichten die ook de brocante krans willen maken!
                                               leuk toch?


                                    

                                           En we hebben toch een leuke bijdrage kunnen leveren
                                           voor de Schutse!
                                           De rest verkopen we op de volgende verkoping op D.V. 10 mei
                                           in Leerdam!


                                                    Workshop in de oudheidskamer!

Een paar weken terug werd ik opgebeld of ik een keer een workshop wilde geven voor de historische vereniging in Bleskensgraaf!
Oef ! na de verkoping ben ik vaak even toe aan rustig aan doen maar kon toch niet de verleiding weerstaan!

En op naar de Oudheidskamer!


                                                    Even een bakkie doen vooraf!
                                                    En mijn vriendin meegenomen om mij te helpen!
                                                    Bedankt meid!





   Kon het niet laten om even een paar foto's te maken van de keuken!
   In september is er een emaile tentoonsteling!
Leuk allemaal he? en zo dichtbij en nog nooit geweest!






                         Moest wel even wennen zo in die mooi,oude ruimte zo'troep te maken!
                         Zie je die oude stoelen,die zaten helemaal onder het groen!
                               (einde van de avond hebben we alles met elkaar weer opgeruimd)


                                           Crea-roosje is aan het uitleggen en doet het even later voor!
                                                 ( zie je mij eindelijk eens ha ha )

                                                  
                                                     Lekker allemaal bezig!




               

                                       Met heel de groep op de foto met onze zelfgemaakte
                                       voorjaars paas bloemstuk!
                                       
(ik heb geen toestemming gevraagd of de foto's op mijn blog mochten dus ik hoop ....)
En anders mondje dicht voor degene.......die bekende zien!!!!!!!

                                        Ze gingen allemaal tevreden naar huis!
                                        Geniet ervan dames! (zeg ik altijd als ze weg gaan)


                                                Gisteren was het prachtig weer!
                                                met mijn jongste zoon en vriendje naar de speeltuin toe!
                                                want mama het het de afgelopen week zo druk,dat ik me dan
                                                weleens een beetje schuldig voel dat ik weinig tijd voor hem heb!



                           Geluk
                           ligt
                           in 
                           kleine dingen
                                        waar je van
                           genieten mag!

                           Geluk
                                         Het is er al
                            in deze nieuwe dag!

                                Fijn paasweekend!
                                 
                                                       LIEFS CREA-ROOSJE!





10 opmerkingen:

  1. Tjonge wat een verhaal en wat een mooie foto's. wat zagen jullie kraampjes er weer prachtig uit!! Kan ook niet anders met al dat moois. En nog een volle workshop in Bles,super hoor. Nu wel even bijkomen lijkt me...geniet van het prachtige weer. Groet uit OA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk allemaal zeg! Het ziet er prachtig uit.
    Geniet nu van hopelijk wat rustige dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo druk in de weer geweest!
    Wat een aanbod had je voor de markt zeg, leuk!
    Ik vind het ook altijd gezellig op zulke evenementen. Er is altijd wel van alles te zien en inderdaad veel leuke mensen die je weer ziet of leert kennen.

    Ook voor jullie een fijn Paasweekend!
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hadden jullie prachtige kramen het afgelopen weekend!
    Ben gek op zulke markten en vind er ook altijd wel wat leuks, fijn dat jullie goed verkocht hebben en dat het een gezellige dag was.
    De dames van kantoor zullen blij zijn met zo'n mooi bloemstuk!
    Wens jou en je gezin hele fijne paasdagen geniet ervan!
    Lieve groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kraam zeg, en zoveel!!
    Ontzettend mooi!
    En prachtig weer die dag!
    En natuurlijk met je kleine jochie naar de speeltuin
    Dat hoort er tussen de bedrijven ook bij!
    En die oudheidkamer.. Echt leuk
    Het is weer Toppie!
    Liefs erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zeg, echt een kraam vol! Leuk hoor!! Goede en fijne paasdagen met elkaar! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben zelf secretaresse (niet alleen thuis :0) ) en het is ook zeker een stukje waardering als je iets krijgt op secretaressedag dus ik weet heel zeker dat de dames op kantoor erg in hun nopjes waren met zoiets moois nog wel.
    3 Kramen vol. Wat een werk. Kan me voorstellen dat je toe bent aan een beetje rust maar een leuke workshop is ook nooit weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Esther, heb je blog gevonden en volg je anoniem. mijn mail adres is v.anitas@live.nl. als je nog eens een workshop mail je mij maar.
    als ik een groepje heb om iets leuks te doen bel ik je.
    deze dagen zijn nu even erg druk.

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat ziet alles leuk en gezellig uit!!


    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen