vrijdag 25 april 2014

Uilenhanger,Koningsdag en ...

                                      vrijdag 25 april


                                         Uilenhanger!

Het werd weer tijd voor een avondje met mijn nicht Hennie!
en ja wat zullen we donderdag vanavond gaan doen?
We hebben eerst een heerlijke wandeling over de Donck gedaan en gezellig bijgekletst!
En toen de Uilenhanger gemaakt!
Bij de action gekocht (al een poosje geleden)



                                                         De bovenste foto alleen is Crea-roosje creatie!



                                                 Deze van ons samen!
                                                 Dus de eerste is van Hennie!
                                                 Leuk geworden he?
                                                 het is niet zo als het helemaal hoort heb wat andere lintjes gebruikt!
                                                 Enne ik had niet zo veel geduld om dat filmpje te bekijken,
                                                 dus foutje op de achterkant gaat het lint erdoorheen!!
                                                 geeft niet he  Hennie ? volgende keer beter!

                                                         Konings spelen

  En vanmorgen om 8 uur bij de vlag op het school plein zingen!
 Met een mooie sjerp en hoed(voor dekleuters natuurlijk)!!


 En daarna heeft heel de school ontbijt in de klas gehad!
Omdat ik mee help met de spelletjes op school heb ik in mijn zoontje klas geholpen met brood smeren!
Gezellig hoor!
Na wat zingen en geluisterd naar het bijbelverhaal word de klas ingedeeld in groepjes!
Maar ik moet helpen in de bovenbouw bij groep 7 met de vossenjacht!
(we hebben deze kinderen ook met handwerken dus vandaar word ik daar altijd neergezet )

Leuk hoor !  Bijna heel het dorp doorgelopen!
En bij elke vos kregen we een kaartje met een letter. (een bruidspaar,zwervers,fotograaf)
En op het einde naar de klas.
En daarmee gaan we aan de scrabble!
Erg leuk allemaal!
De spelletjes comité heeft er weer heel veel werk van gemaakt!


 
 En na afloop kregen de kinderen en die geholpen hadden een broodje knakworst of frikandel!
 Super allemaal en we hadden ook prachtig zonnig weer!

                                             Het pleegkindje!


 Mijn zoontje had een eendje gevonden!
 We hebben het 2 dagen verzorgd maar het was nog zo klein!
Brinta gegeven en in de vijver laten zwemmen!
Grote zus was er zelfs zoet mee!

                                                     Nog wat foto's van creaties!
                                                     Bloemen die ik nog over had van de
                                                     workshop!



                                           En een echte paastaart om op te eten!



                                              Mijn deurkrans nog even opgelapt!
                                              Het schoteltje en kopje was niet bestand voor aan mijn deur!
                                              Ik had ook hele gebruikt en dat heeft veel te verduren aan zo'n
                                              deur die honderd keer dicht geklapt word!!!!


Strikje eraan en ook klaar voor Koningsdag!

Crea-roosje wenst u een fijne koningsdag!

En voor degene die vrij is een fijne vakantie!
Bedankt voor al jullie leuke/lieve reacties!

 




 

3 opmerkingen:

  1. Weer een post vol! Goed geholpen op school. Altijd gezellig toch. En het weer was prima,wat willen we nog meer? Mooi bloemwerk van 'restjes'! En ik wilde mijn krans ook aan de deur hangen maar was bang voor wat er nu bij jou is gebeurd....maar je hebt er weer een leuke andere draai aan gegeven! Hoe was het blog van je vriendin ook alweer? Groet en fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig die bloemen en je krans. Hoe gaat het nu verder met het eendje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen maak je!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen