donderdag 8 mei 2014

Bloemen rok sjaal en Bruidswerk!

                                                   Vrijdag 9 mei.

                                      Een bloemen rok en sjaal !

Nog even gauw een blog schrijven!
Vorige week hadden we meivakantie (1 week) en al mijn lapjes eens opgezocht die ik gekocht had.
En deze stof heb ik even uitgekozen voor zo'n makkelijke rok van gauw klaar!
Veel kan ik er mee combineren en leuk voor nu!
Als je goed kijkt zitten er allerlei bloemen op de stof en ook madeliefjes!



Nog wat stof over en ook nog roze tricotstof,waarvan ik een vestje aan het maken ben.
En er een leuke sjaal bijgemaakt!
Met een kantje er opgenaaid! (had ik eigenlijk eerst moeten doen)
Maar was weer iets te haastig natuurlijk want het moest af!
Had namelijk de volgende dag bruidswerk!

                                             



                                                        Bruidswerk!

De wens van de bruid in creme en roze tinten (beetje brocante stijl)
Maar het moest wel eenvoudig blijven!
En een rond boeket!
Dit is het prachtige resultaat!



                                           Mijn man houd het even vast leuk he!
                                           Die lievert die springt dan altijd wat bij als ik bruidswerk heb!
                                           Met het eten de afwas en de jongste naar bed brengen.


                                        

                                            Er zitten ook pioenrozen in!

                                                  De corsage's!


 Met de parels in het gras is voor de bruidegom.
De andere voor de ouders en het kleine roosje voor de kinderen.

                             
                                                   Deze corsage voor de daggasten (32)



                                                Wij wensen het bruidspaar een fijne dag toe!
                                                     (en droog weer!)
                                                         Niet klagen maar die regen en wind.........

                                                 En nu.....



                                                  vanmorgen al blad op draad gezet.
                                                  Voor de boeketjes en stukjes die ik ga
                                                  maken voor de verkoping in Leerdam zaterdag 10 mei.
                                                  dus drukke dag voor de boeg!


                                            Dit hartje heb ik gemaakt voor mijn moeder voor moederdag!
                                            zij kwamen gisteren evenlangs want gaan op vakantie!
                                            En dit kunnen ze goed meenemen!
                                            Leuk he?
                                            Ik hoop dat alle moeders verwent worden !

                                            Ben je in de buurt van Leerdam of woon je daar vlakbij,
                                            kom gerust even langs op de verkoping,er is van alles!
                                            Loosdorp heet de straat naast de Karwei!
                                            Zaterdag 10 mei!
                                                        

                                                                Van harte welkom!
 
                                                           Dus nu gauw verder!
                                                           Heerlijk met verse bloemen werken en lekker crea zijn!

                                                           De lieve groeten van Crea-roosje!



8 opmerkingen:

  1. Jij gaat hard werken vandaag maar vooral genieten tussen al dat groen denk ik! Prachtig boeket weer. Pioenrozen vind ik prachtig.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zie er allemaal goed uit! Sta je nou morgen in Werkendam of in Leerdam? Beiden om de hoek, dus wie weet kom ik even langs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leerdam ik heb het al veranderd ik ben altijd daarmee in de war!
      Leuk om je te ontmoeten!!

      Verwijderen
  3. Leuke stof zeg van de rok. En wat zijn pioenen mooi hè? Mooi om deze bloemen zo te verwerken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi rokje met bijpassende sjaal!
    Het bruidsboeket super met die pioenrozen erin, alles ziet er weer toppie uit voor het bruidspaar!
    Succes met het maken van je creaties voor de markt en veel succes morgen!!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor je die bloemetjes op de stof :-) Helemaal iets voor jou!
    Pioenrozen zijn één van mijn favoriete bloemen! Ze zijn prachtig!!
    Fijn weekend :-)
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk rokje incl. sjaal! Krijg je vast veel plezier van. En het boeket is heel mooi. De kleur en de combi van de bloemen. Je hebt goud in je handen hoor. Veel succes met je verkoping. groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat laat je in deze post prachtige creaties zien. Het bruidsboeket is de topper. O, wat mooi! Pioenrozen zijn mijn favoriet. Bijna 5 jaar geleden had ik mijn bruidsboeket van alleen pioenrozen in die prachtige zachtroze kleur. Zó mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen