dinsdag 13 mei 2014

De verkoping,bloemen jurk en vestje en mijn prachtige borduurmachine!

                                                     Dinsdag 13 mei.

Afgelopen zaterdag was de verkoping, er zijn heel wat voorbereindingen geweest,
En ze gaven zoveel regen op,dat ik dacht o straks hebben we alles voor niks gedaan.
Maar het resultaat was geweldig!
Tussen de buien door heel veel verkocht voor de moeders!
En een heel mooi bedrag kunnen afdragen voor de Schutse!


                                                 Hier wat foto's van creaties.
                                                 



                                               Foto's van de kraam.



                                        Zie je dat mooie bankje?
                                        we hebben er 1 verkocht!
                                        Mijn schoonzoon heeft die gemaakt van eiken hout!
                                        Prachtig he?






                                        En al die brocante kransen verkocht!




                                           We hadden alle verse bloemen verkocht.
                                               Behalve het suiker en thee stelletje!
                                                 die staat nu bij mij thuis te pronken.



 Ja en het leukste was ,dit komt van de rommelmarkt en ik maakt het met de gedachte op
  Dit verkoop ik niet hoor!
Maar we waren het zo kwijt! (van Hummy face book beetje afgekeken)

                                          En de taarten van mos van groot tot klein  met verse bloemen.
                                                         Boeketjes!


                                    Moe en koud maar voldaan gingen we naar huis!
                              
                                    Omdat we alles verkocht hadden moest ik mijn bloemen die ik nog in mijn
                                    emmer over had  nog even opmaken!
                                    want anders had ik zelf niets! ha ha


                                   
                                               Jurk met vestje!

En hier was ik nog mee bezig en van de week nog even afgemaakt!
De overgooier heb ik afgewerkt met kant.
het vestje ben ik nog niet helemaal tevreden over.
De mouwen zijn iets te wijd,maar mijn naaimachine heeft een beurtje dus nu
toch maar even zo op de foto!



                                          het word mooi weer dus wie weet kan ik het gauw aan!

                                    
                                              Mijn prachtige borduurmachine.

De vraag wat wil je voor je verjaardag!
Vaak weet ik het niet maar nu!!!
Had ik wel een hele grote wens ..... een borduurmachine!
Dus voor mijn verjaardag en moederdag dit prachtige kado!!!


De kinderen geven mij nooit bloemen voor moederdag.
En nu weet ik wat riep ik!


                                         En kreeg ik een mooie naaibox en heeeeel veel kleuren garen kado!



                                    En je snapt wel dat ik daar super blij mee ben!
                                    En ook nog wat geborduurd!



                                      Dus weer een nieuwe hobby erbij!!!!

                                        Bedankt voor alle leuke,lieve reacties!

                                       De lieve groeten van Crea-roosje!






14 opmerkingen:

  1. Leuk dat de bloemenverkoop weer zo'n succes was!
    en wat ben jij toch ook altijd bezig!!!

    Die nieuwe borduurmachine heb je dan ook zeker verdiend :-) Veel plezier er mee!
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww, wat gaaf zo'n mooie machine!!! En al die kleuren erbij, super!!!
    En een mooie kleurige combinatie heb je gemaakt, en het zonnige weertje komt eraan.....toch?? En geweldig zo'n bloemen-verkoop,daar wordt je ook blij van!!
    Groetjes, en ik ben benieuwd wat voor mooie dingen je allemaal gaat borduren!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk heb je er weer van gemaakt. Prachtig. En niet voor niets! Ook heel prettig. En gefeliciteerd met je nieuwe borduurmachine,leukkkkk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat jij je leuke spulletjes zo goed hebt kunnen verkopen.
    Heel veel plezier met je nieuwe borduurmachine!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi allemaal. Een borduurmachine: geweldig mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige bloemenstukken op de kraam. Daar zijn veel moeders blij mee gemaakt. Je bent zelf ook prima verwend. Dat wordt de komende tijd veel borduren.

    Veel plezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat fijn dat je zoveel verkocht hebt! Jurkje en vestje is echt mooi, lekkere frisse kleuren. En heel veel plezier met je nieuwste aanwinst. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je zoveel verkocht hebt. Jurk en vestje helemaal mooi, lekkere frisse kleuren. Heel veel plezier met je nieuwste aanwinst! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat gezellig hierboven, krijg ik eerst een error en vervolgens staan er twee reacties.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je zoveel spullen verkocht hebt, ondanks de natte dag. De kraam zag er prachtig uit. En wat een bofferd ben je zeg met je nieuwe machine! Veel crea-plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat leuk allemaal..
    bloemstukken in oud servies is helemaal mijn ding.
    zo'n borduurmachine is zeker handig,ik ga wel eens naar dames knus.
    zij borduren ook kussen,handdoeken enz..

    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige bloemstukken!
    Zo vrolijk!
    Net al jij he!!
    Heel mooi je borduurmachine wat een leuke hobby
    Kan er nog wel bij!
    Lieve groeten

    BeantwoordenVerwijderen