dinsdag 27 mei 2014

Zomerbloemstukken en zomerjurk en Loom bandz!

                                     Dinsdag 27 mei.

                                                 Zomerbloemstukken!

Of dat ik voorbeelden wilde maken voor een workshop!
dat word even verzinnen!

Iets apart,simpel of.....


Voor een club vrouwen van een bedrijf!
Een houten bedienblad en daarop een stuk gemaakt.

                                                
                                                    Of deze leuke bak en dan met zomerbloemen opgemaakt.




                                                    Of  iets heel anders?
                                                    een bol bekleden met bos,
                                                    die opengesneden en een stuk in opgemaakt.
                                                     en op een rieten krans gelegd.

                                                     Welke zou jij kiezen?





                                                   Je hoort het nog wel,welke het geworden is....



De zomerjurk.

Buiten is het vandaag maar erg nat maar heus die zomerdagen komen wel hoor!
Op de schutse verkoping had ik nog een lapje gekocht en deze jurk uit
Knipmode mei 2012 gemaakt
 De jurk is A symmetrisch gestrikt!
Deze jurk was leuk om te maken.
Maar die foto, ha ha mijn hoofd mocht er niet op en mijn voeten zeker ook niet!!!          





                                                
                                                        Loom Bandz!

Vorige week had de andere groep van handwerken met deze rage van loom bandz een armbandje gemaakt!
Helemaal geweldig!
Juf, Juf gaan wij die ook maken...
Gevraagd aan de andere juf van de andere handwerkgroep heb je ze ook voor ons!

                                                  En ja hoor!!!
                                                  het was vandaag een super dag met de handwerkles,
                                                  dat snappen jullie wel!




                                                     Eerst met groep 7 aan de gang!   


                                           
                                                  En de juf kan het ook!


                                         
                                                 toen met groep 6 aan de Loom bandz
                                                 en heb ik gelijk roosje geleerd!
                                         Dus dat vonden ze helemaal geweldig even zeggen hoe de juf het moet doen!

                                                Met alle armen op de foto!!!!


 je snap wel dat ik toch wel even wilde weten hoe ik het moest doen,en heb ik er zelf een paar gekocht
en samen met mijn zoontje You tube gekeken en samen een armband gemaakt!
(op de foto van mijn jurk heb ik het om mijn arm)
Alleen moet ik voor mijn zoon nog wat felle kleuren!
En niet alleen armband ,ringen kan je er van maken ook hartjes,beestje enz
Een ware rage overgekomen van Amerika en het ergste is nu doe ik ook mee!!!!!





                                        De lieve groeten van Crea-roosje!
                                          tot de volgende keer!
                                        En voor degene die vrij zijn fijne dagen toegewenst!





 


7 opmerkingen:

  1. Zou zelf voor de 2de kiezen en dan mooi met pioenrozen erin of kan dat niet?
    Ben er helemaal weg van en gelukkig nu volop te koop.
    Jurkje staat je goed!
    Leuk hoor die bandjes, zag het al in andere blogs voorbij komen.
    Lieve groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloemstukken en wat een prachtig jurkje
    De bandjes zijn helemaal hot, en erg leuk.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd welk bloemstuk je hebt gekozen. Ze zijn allemaal prachtig. En iedereen die je vraagt kiest vast een ander.
    Je jurk is mooi geworden al ziet hij er zo zonder hoofd en benen wel wat bijzonder uit :)
    Heerlijk om die kinderen zo vrolijk aan het werk te zien met de bandjes. Fijne rage.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind je bloemstukken allemaal even mooi.
    haha die bandjes die schijnen ook leuk te zijn voor moeders had ik al gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie jurk, vrolijke kleuren. Volgende keer gewoon hoofd en voeten laten zien hoor, niets mis mee .Ik ben benieuwd welk bloemstuk ze gaan kiezen. En de bandjes een ware rage! Groet uit een nat O-A

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk blogbericht, met veel plezier gelezen en genoten van je leuke foto,s!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je weer super mooie bloemstukken gemaakt..
    leuke rage voor de kinderen die bandjes.
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen