dinsdag 22 juli 2014

Kalenders voor de juf's.

                                         Dinsdag 22 Juli,

Nog even een korte blog wat ik gemaakt heb voor de juf's van school!

Op de blog Van Renee.blogspot.com heb ik hele leuke kalenders gezien.
Haar gemaild en ze heeft me uitleg gegeven hoe ik het beste ze kon maken,fijn dat je als bloggers zo elkaar kunt helpen,en dat werkt een stuk sneller dan dat jezelf alles uit moet vonden toch?

De kalenders zijn gemaakt op canvas doek te koop bij die je weet wel winkels! (action,xenos)
En in grijze tinten gemaakt,omdat dat de kleurenwens waren van de juf!
Versierd met lint,kant ,knopen enz




                                             Mijn dochter heeft de bladen voor mij ontworpen met
                                             op elk een brocante plaatje.
                                          
                                             Vond ze zelf zo leuk geworden!

                                             Wij willen dit ook met handwerkles gaan maken dus vandaar
                                             eerst uitgeprobeerd.
                                             En dan in leuke meiden kleuren enz!
                                             Renee bedankt!
                                             zie hier het prachtige resultaat!
                                             kijk even op haar blog! (kan ff geen link maken,maar staat hiernaast
                                             als volger!)




                                               Voor zijn vaste Juf  wilde ik ook nog wat borduren!
                                                Op hetzelfde stof.
                                                Bedankt op de fles geplakt,hartje gestempelt en snoep in de pot gedaan!
                                                De andere hulp juf was nog verloofd dus heb ik daar nog een
                                                cadeautje bij gedaan!

                                                Even leuk ingepakt label er aan!
                                                En zo kan mijn zoontje naar school gaan

                                                En dan genieten van de Vakantie!




                                              Ik wil iedereen nog bedanken voor de felicitaties!

                                               En welkom nieuwe volger,ga je zeker opzoeken,maar 
                                               heb soms problemen met aanmelden omdat je dan 
                                               Google frient  hebt!
                                            
                                          Crea-roosje wenst iedereen 
                            
                            een fijne vakantie toe!





                                              Deze hertjes stonden mij aan te kijken
                                              toen ik deze foto maakte!
                                                 
                                                       Liefs Crea-roosje!              





5 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gemaakt! De jufs zullen er vast blij mee zijn!

    Jullie ook een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om juf te zijn! De afscheids kadootjes lijken met het jaar mooier te worden!
    En heel bruikbaar,leuk gedaan.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kado voor de juf!
    Ziet er schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo de juf kan trots zijn op zo'n mooie cadeau!
    super leuk!!

    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee,dank voor je reactie op mijn haakpost. Het a la Pip kussen komt iid uit een terdege of gezinsgids,dat had je goed onthouden! Toen opgeslagen....en nu gehaakt. Ik zie uit naar een volgende creatieve post van jou. Doei

    BeantwoordenVerwijderen