woensdag 24 september 2014

Kaart gemaakt, omslagdoek gehaakt en babydeurhanger.

                                                      Woensdag 24 september.

                                              Een kaart gemaakt!

Met mijn nicht Hennie weer creatief geweest!
Uit haar en ook ik heb zo'n boek hebben we een kaart uitgekozen!
En nog voor ons 25 jarig Huwelijk hebben we nog cadeautjes gehad,oa wat ik op de foto bij de kaart heb gezet!
  Leuk he?  Bedankt Hennie!     (ik heb er een roosje opgeplakt want ik had een foutje gemaakt)

Ja ,aan Hennie kan ik niet tippen,die knipt zo snel en netjes!


                                                        met z,n tweetjes op de foto!


                                              We hebben weer een gezelllige avond gehad.

                                                          
                                                        Omslagdoek gehaakt.

Ja en ook ik heb in de zomervakantie gehaakt,ga niet zo snel maar de omslagdoek is af!
Hoera!,heb er zelf nog een leuk randje aan gehaakt!

Heb de bovenkant iets te strak gehaakt,maar dat kan de pret niet drukken!

En nu nog een leuke bol wol gekocht om weer een andere te maken!




                                                  
                                                              Babydeurhanger.

Pas geleden nog een les voor mijn borduurmachine gehad,er zit zoveel op en je kunt niet alles uit een boekje halen!
En o.a. geleerd hoe ik via de computer het op de borduumachine kan zetten .
Ook wilde ik graag weten hoe ik letters onder elkaar kan zetten,
Dus dit erin gezet en nu op stof geborduurd.



Heb over een poosje nog een verkoping,dus dacht maak er maar gelijk een paar!





                                                     Dit is van dichtbij!

En die andere set heb ik van gewerkte sterrenstof gemaakt!




                                        
                                                   Lief he?

                                              Poezieversje.

Handwerkjuf wil je in mijn poezie album schrijven?

Nauurlijk meisje!





                                                      En ze was blij!

                                         Ook nog druk bezig geweest met het voorbereiden van de
                                         workshop voor de herfst en de kerst!

                                         Maar dat verklap ik nog niet helemaal!
                                         Dus degene die een mail krijgt van mij,
                                         het komt er gauw aan!

                                         De volgende keer zet ik het dan op mijn blog!


                                                     Liefs Crea-Roosje!



                                             





7 opmerkingen:

  1. ziet allemaal weer prachtig uit..
    versje in poëziealbum is ook leuk!

    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal weer,echt een gezellige post.Goed dat je zo lekker aan het borduren bent,vallen en opstaan dat is de beste methode.
    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer op allerlei gebieden crea-roosje geweest; borduren, in een album geschreven, kaarten gemaakt, gehaakt.... Weer erg leuk allemaal.
    Groetjes!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben helemaal fan van de creaties met de borduurmachine, eindeloos veel mogelijkheden, gaaf zeg! Kunnen we dan over een tijdje allerlei bestellingen doorgeven? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaartjes zien er mooi uit!
    Omslagdoek is ook goed gelukt en haken is zo verslavend en heerlijk om te doen, randje eraan is ook heel mooi!
    De deurhangers zal je wel verkopen op de markt zijn echt schattig!
    Leuk dat er nog meisjes zijn tegenwoordig met een poezie album daar kan ze later met veel plezier in terug kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gezellig samen creatief zijn. Mooie dingetjes heb je gemaakt met de borduurmachine. Al doende leert men hè? Vond ik ook altijd leuk in een poezie-album schrijven. Dacht ook dat dat niet meer zou bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je even op mijn blog bent langs geweest! Wat heb je toch een prachtige omslagdoek gemaakt. Ik wil er ook graag nog een maken en dan in een XXXXL versie ;-)

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen