vrijdag 17 oktober 2014

appels en peren,kalenders en nog meer.

                                                  17 oktober,

Ja het is appels en perentijd.
Ze zijn er in overvloed,dus ook appels en peren gehad.
appeltaart,appelmoes en zelfs een perentaart gemaakt!
Met het recept uit Terdege.




 En deze keer een blog vol met foto's omdat ik het beredruk heb!
Morgen hebben we een verkoping van de Schutse1


In Ederveen
De Zicht 1 

Dus ben je in de buurt van harte welkom!

                               
Ik daarvoor nog een paar kalenders gemaakt!





Ik had nog een grijze gemaakt maar helaas geen foto,natuurlijk een beetje anders!



                                         En ook in deze tinten.







                              En nog een wat bloemstukjes!


                              Hier komen de foto"s
















     
En nog van die leuke knopen gekocht!







Leuk allemaal he?

Ik kreeg ook nog een opdracht om een taart te maken







Ook dit nog even gedaan!

Dan nog leuke herfststukken gemaakt want vandaag is mijn  mijn zoon 18 jaar geworden!

Dus vanavond nog een huis vol visite!


    Maar dit zet ik volgende keer op mijn blog!

Sorry voor mijn korte teksten,maar ik wilde dit toch even op mijn bloggie zetten

Welkom nieuwe volgers,ik kan jullie nog niet volgen er is iets met mijn .....
Maar dat word opgelost binnenkort!

Liefs Crea-roosje

Fijne Herftsvakantie en tot de volgende keer!


                                  

5 opmerkingen:

  1. Jeetje wat ziet dat er allemaal prachtig uit Roos!
    Natuurlijk ook gefeliciteerd met je verjaardag van je zoon en een hele fijne avond toegewenst!! Dat komt vast goed met die heerlijke taart.
    Goed weekend en groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige dingen heb je weer gemaakt. Gefeliciteerd met de jarige en heel veel plezier gewenst bij de verkoping.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toe maar wat een moois allemaal weer! Je bent op zoveel vlakken creatief,heel leuk om te zien. Ik hoop dat je goed verkoopt !Gefeliciteerd met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met jullie zoon!
    Je hebt weer mooie creaties gemaakt voor de verkoping, veel succes vandaag daar mee!
    Je appeltaart ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat ziet het allemaal weer leuk uit!
    de taart lijkt me heerlijk.
    de kalenders zijn ook super geworden!
    en leuke decoraties..

    groetjes,gerrie

    BeantwoordenVerwijderen