vrijdag 31 oktober 2014

Workshop creaties,herfststuk en nog meer....

                                         Workshop 31 oktober.

Ja en het was weer super gezellig die workshop's!

Maar achter de schermen zien ze niet wat een heleboel voorbereidingen dat toch heeft!
Naar de veiling,om bloemen en zorgen dat mijn workshopruimte er opgeruimd,schoon en gezellig is!

Maar na al die gedane arbeid heeft het zo'n voldaan gevoel,veel mensen blij gemaakt en allemaal een bijdrage geleverd aan het goede doel!




Het word wel een hele volle blog deze keer!

                                                          Workshop.






 Afgelopen dinsdag hadden we een 12 vrouwen, de club van Nieuwe-Tonge was er ook weer bij!

Leuk he? Hier zijn ze druk bezig maar wat hebben ze gelachen......

We hebben een Herfst taart gemaakt met kaneelstokjes aan de zijkant geplakt!




                                                 Het resultaat mag er zijn!
                                                 Geniet ervan meiden!


 We hebben natuurlijk ook iets lekkers gebakken voor bij de koffie!
De eerste workshop avond heb ik Veluwse kruidkoek geserveerd.
En de 2e workshop avond dat was donderdag,hebben we wolken gebakken!

mmmmm en dit valt altijd in de smaak!



                                           Op deze tafel staat alles te wachten op 18 personen!
                                            Volle bak dus,maar ook o zo gezellig!




                                         
                                 Hoe kan het ook anders met deze stelletje vrouwen!



  
                                                  Ha ha zie je je zitten,
                                                  dit zijn anonieme kijkers van mijn blog,ze zaten te vertellen
                                                  dat ze mijn blog s'nachts om 2 uur nog opgezocht hadden op een
                                                  verjaardag!
                                                   ja ja zo word er gekletst,ha ha!

                                                 


                                                   leuk hoor en ook allemaal wat moois gemaakt!
                                                   En allemaal anders he?
                                                  
                                                    Met de kerst komen ze gezellig weer!

 

                                              En toen had ik toch nog een klein taartje over heb
                                              ik voor mijn buurvrouw nog wat leuks gemaakt!
                                              Ze had toen wij op herfst vakantie gingen gezorgd voor alles!
                          

                      


                                          We zijn met ons hele gezin een midweek naar de Moezel in Duitsland geweest!
                                           Een prachtig wijngebied!
                                           dus ook nog een wijnproeverij bezocht!

                      
                      Maar voor dat we op vakantie gingen hadden we nog een verkoping,
                      wat verkocht,maar niet op wat we gehoopt hadden.
                     Maar alle beetjes helpen!

                    
                                Een klein stukje ervan zie je op de foto,
                                zie je die harten?
                                daar heb ik nog kant achter verwerkt!

                                              Herfst creatie

Had voor de verjaardag van mijn zoon nog herfst creaties gemaakt,
Vind het altijd leuk om het gezellig te maken,
soms denk ik... wat  maak ik er toch een werk van maar het is zo leuk...

 en dan had ik nog zo'n oranje Protea over dus zo gedaan,


                                      droogt allemaal mooi in dus toen we terug kwamen van vakantie
                                      stond dit nog mooi op tafel.

                                                       Kerststuk.


   En toen had ik ineens een probleem!
 De kroon van mijn voorbeeld kerstuk was niet meer te bestellen,
  Maar nu opgelost!
Een mooie grote kroon met een eenvoudige schaal!


                                            Dit was het weer!
                                            Voor deze keer!
      
                                            Welkom nieuwe volgers!

                                            Liefs Crea-roosje



4 opmerkingen:

  1. Tjonge wat een volle post! Leuk zeg dat je workshop weer een groot succes was. En dat het voorbereiden veel werk is geloof ik gelijk! Jammer genoeg was mijn week te vol om mee te doen. Jammer dat je niet heel veel verkocht hebt op de verkoping,maar ja volgende keer beter,fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja... Het was weer ontzettend gezellig!
    Mooie taart gemaakt
    Staat heel mooi op mijn tafeltje
    Ben er heel blij mee!
    Super gezellig leuke blog
    Ziet er weer zo knus uit!
    Lieve groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben je weer druk geweest en wat een mooie bloemstukjes. Ik ben ook pas voor het eerst van mijn leven wezen bloemschikken en ik vond het hartstikke leuk. Nu probeer ik bij jou een beetje de kunst af te kijken. Wat leuk met die maiskolven en die oranje heet dus een Protea. Weer wat geleerd. Wat leuk ook die maiskolven en die kaneelstokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het toch altijd gezellig uit met je workshops.
    Natuurlijk is het veel werk maar het moet toch een heerlijk gevoel geven dat iedereen zo'n leuke avond heeft gehad!!
    Jammer dat de verkoping niet zo'n succes was, je kan het soms niet inschatten wat de mensen willen kopen!
    Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen