dinsdag 23 december 2014

50 jaar getrouwd cadeau's en nog wat ....

                                            Dinsdag 23 januari.

,                                                               50 jaar getrouwd!

En dan tussen de kerststukken door nog wat voor mijn oom en tante gemaakt!
Die mochten herdenken dat ze 50 jaar getrouwd zijn met elkaar,een gouden jubileum!
en natuurlijk mochten de corsage's voor het gouden bruidspaar niet onbreken!
Dus corsage's gemaakt !






                      Een witte roos met allerlei besjes,gras en gouden appeltje en takje
                      en onderaan het steeltje een pareltje met iets goud kleur.

En toen kreeg ik van mijn nicht leuk whap wat ze allemaal aan het maken was voor haar ouders,
en dacht yes,ja goud als je van elkaar houd!

En zag nog dat kroontje staan waarmee ik mijn kerstworkshop voorbeeld van had gemaakt ,
Maar die konden niet meer besteld worden,(niet zo erg want nu had ik veel mooiere en grotere
kronen voor mijn workshop!
Dus gauw een gouden spuitbus bij de action gehaald en toen....

Ff laten landen en zo kwam dit gouden kroonstuk tot stand!
(mijn oom en tante gaan op vakantie dus hoefde ik geen kerststuk te maken)



                     






                                        Mijn borduurmachine aan het werk gezet!
                                        Ik heb in mijn vorige blog het zeeuwse teksbord ook voor
                                        hen gemaakt!

                                        Maar nu goudkleurig draad gekocht en een hart gemaakt!


                                                     En aan de andere kant,


                                            Een speciaal gemaakt cadeau voor deze lieve oom en tante!
                                            die een speciale plaats in mijn leven hebben!


                                             Leuk he?
                                             Deze speciale champagne glaasjes waren voor het bruidspaar!

                                             We hebben een hele mooie middag en avond met elkaar gehad,
                                              koffie met zeeuwse bollus en daarna konden we in de vlindertuin,
                                             rond wandelen en er waren reptielen ,vissen enz.
                                             En s'avonds een heerlijk warm en koud buffet.

                                            Mijn nicht www.bijdehandwerk.blogspot.nl maakte hele mooi dingen voor
                                            op tafel!
                                            mooie gouden creaties!
                                            kijk even op haar blog!
                                        
                                            We maken reclame voor elkaar!
                                             Zij heeft nog niet zo veel volgers dus help haar een beetje volgers
                                             te krijgen,helpen jullie haar !!
                                             Het is zo leuk he nicht?

                                                         toen we naar huis gingen kregen we dit,
                                                         ook door mijn nicht gemaakt!
                                                         super meid ,het was een heel werk!




                                          En nog wat.....
                               
                                          Takken,kroon over enz
                                          maak altijd voor op mijn eiland in de keuken ook
                                          nog wat op,normaal staat er wat blijvends in met foam
                                          rozen ,dus eruit gehaald en kerststuk erin gemaakt!






                                                   komt mijn man nog met hyacinten thuis,
                                                   en vond ik nog van die leuke berkstronken,
                                                   die ik door de drukte niet in de schuur gezien had,
                                                   Mijn zoon;  maar ma die staan er al een poosje hoor!
                                                               oeps...


                                     

                                                    En heeft nog van een kweker lelies gehad,
                                                    had nog wat ecalypthus over en in de vaas gezet.





                                             En dan komt er even een tijd aan van rust,
                                             ontspanning en bezinning over het kerstfeit,

                                            We kunnen zo bezig zijn met allerlei dingen,
                                             En worden er ook bij bepaald dat het kindeke
                                             ook voor ons geboren moet worden.


                                                      Veel liefs van Crea-roosje

                            En wij wensen iedereen goede
                            kerstdagen toe,
                            
                                   en een creatief,
                                                       Nieuwjaar!





















6 opmerkingen:

  1. Wat een volle post weer. Leuk zeg al dat goud voor het 50 jarig bruidspaar!! En je eigen stukken zijn helemaal super! Nu tijd voor bezinning, rust en elkaar. En ik zal je nicht even bezoeken,al doet de link het bij mij niet...maar doe het wel op een andere manier. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik doe toch iets verkeerds dan.....
    Maar leuk dat je via blogspot heb opgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar nu doet de link het a;s het goed is wel!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige blog!
    En die glaasjes....schattig!
    Wat leuk om te krijgen!
    Ziet er heel mooi uit!
    Super creatief! Toppie meid!
    Liefs erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat ziet allemaal weer mooi uit!
    een leuk cadeau de twee wijnglazen!!
    lieve groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een boel leuke dingen, maar de glazen springen er echt uit! Zo mooi!!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen