vrijdag 16 januari 2015

Allemaal nieuwe dingen blog!

                                                    16 januari,

                            Het was een poosje stil op mijn blog,
                            Lekker genoten van de kerstvakantie,
                         
                            En dan alle kerstspullen in mijn huis en
                            workshop ruimte opruimen,

                            Maar ook de huishoudelijke klussen die zijn
                            blijven liggen in deze drukke maanden.
                   
                                         Tijd voor nieuwe dingen!


                            Een bekende mevr. belde mij op,
                            heb jij nog spulletjes te koop?
                            Ik heb namelijk een winkeltje samen met mijn zoon,
                             het is zo ,jij zet daar spulletjes te koop neer en betaald
                             huur voor de plank of planken waar het op staat!






                                                Ja ,dat leek me wel leuk ja,
                                                Heel enthousiast mijn spulletjes ingepakt
                                                en nu afwachten maar....






                                                   Zo ziet het eruit!



                                           De verkoper op het eerste plaatje,
                                           en reclame gemaakt,dus de eerste klanten zijn
                                           al geweest!
                                           De foto's heeft die lieve Wija voor mij door gewhatappt!


Leuk he?
Mijn dochter whatapp dat een viendin van haar wat
van mijn spulletjes gekocht had!
Je snap wel dat wij een pret hebben met elkaar!


Een nieuwe jurk!

En dan weer eens heerlijk tijd gehad om te naaien!
Een patroon van een jurk uit een oude knip gemaakt.
En erop een body warmer gemaakt!
De body warmer/gilet gevoerd en heb dit vroeger heel
veel gedaan ,maar toch ben je het snel vergeten,
 hoe ging dat ook al weer, you tube gekeken en ik wist het weer!
Heerlijk pluizen maar de stofzuiger ernaast.
 En heb weer een leuke nieuwe jurk erbij!


stof gekocht bij de stoffenkraam in Sliedercht.



Wat nieuws op tafel!

Ja en dan alle kerststukken weg enz,
en dan komen de bolletjes weer te voorschijn!


Nog een amarylis bol gehad en wat leuks mee verzonnen!




We hadden vorige week ook nog een koopje mijn dochter en ik,
een sjaal van Zusss!
Voor heeeeel weing!
Ik kon het merk niet hoor,maar maandag waren wij op een beurs 
Voor  bloem en intrieur en zag ik wat ze allemaal hadden!

Gaaf zeg! ik denk dat ik vast wel wat kan na maken!
Dus weer inspiratie opgedaan.
Om die sjaal zat karton en heb ik wat gefreubeld!
Kijk maar!



Bij mijn dochter lag het al in de vuilnisbak... jammer hoor!

Zie je die cup cake's
gebakken voor mijn lieve vriendin en fam!


Maar de boterkoek vonden ze lekkerder,maar die was te lang in de oven
geweest dus die zag er eigenlijk niet uit, ,maar de smaak was heerlijk!
O,o het is wat bij Crea-roosje!

Nieuwe krans op de deur!



                                               En dan nog even een krans op de deur gemaakt!
                                               eenvoudig en rustig!

                                               zo zie je hoe ik was na de kerstvakantie,

                                               Rustig en nu

                               Bruis ik weer....

                                               Zit vol met nieuwe ideen en...
                                               voor school druk bezig met voorbereidingen voor
                                                het project,dat laat ik pas zien als het zo ver is!

                                                Maar ga niet lopen stressen,
                                En maak tijd voor... ook andere
                                dingen....
                                Dat is mijn voornemen in het nieuwe jaar!

                                                             
                                    Dit was het weer
                                    Voor deze keer!

                               bedankt lieve mensen dat jullie kijken!

                                      Lieve Groeten

                                       Crea-Roosje





8 opmerkingen:

  1. wat leuk dat winkeltje. Je ziet het steeds meer, alleen hier in de buurt nog niet jammer genoeg want dan wist ik het ook wel. Je bent weer heerlijk druk geweest met allerlei leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sfeervol winkeltje in de winkel met mooie spullen. Daar ga je vast veel verkopen.
    Je bent het nieuwe jaar goed begonnen zo te zien en te lezen. Lekker nieuwe kleding, nieuwe dingen in huis. En je bent fijn bezig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo weer een blog vol met van alles. Leuk je eigen plank hebben in een winkel...ze verzinnen steeds weer wat anders! Hopelijk verkoopt het een beetje. Je jurkje met bodywarmer is mooi,leuke stof! Alles weer opgefrist in en rondom house...gaat helemaal goed komen bij jullie. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je bodywarmer!
    En heel mooi op je groene jurk!
    Ja je cake'jes zien er prachtig uit maar wij gingen toch voor
    Je lekkere boterkoek ( ha ha ) die was zoooo lekker!
    Gezellig al die mooie voorjaarsbolletjes
    Al die prachtige kleuren
    Ziet er erg gezellig uit!!
    Lieve groetjes van mij:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je eigen kleine winkel in een andere winkel, las toevallig in een huis aan huis blad dat het hier in de buurt ook is gestart ga daar ook eens kijken of ik wat kan verkopen!
    Je jurk en bodywarmer zijn een mooi setje zo samen!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk dat je zo je spullen kan verkopen!!
    en alles wat je maakt is ook zo mooi!!!
    heb ook wel eens gevraagd bij ons in de winkels of ik wat mag neerleggen voor de verkoop maar dat doen ze jammer genoeg niet..

    tot ziens! gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig en verfrissend blogje! Alles weer opgeruimd en opgevrolijkt.
    Groetjes uit Bles, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je reactie op mijn blog, ik moest er wel om lachen, je krans is trouwens wel rustig en sober :-) heel mooi is tìe. Maar leuk, ik heb me bij jou ook aangemeld.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen