maandag 21 september 2015

Gieter,theezakjeshouder en kaart...

                                         Maandag 21 september,

                                                Gieter

Vorige week zaterdag was het landleven dag in het Openluchtmuseum,
samen met mijn dochter en jongste zoontje daar geweest.
Het was een mooie dag veel gezien!

En zelfs ook wat gemaakt!

Een gieter van gaas met Hooi en Wilgetenen,
dit opgevuld met heide ,Hedera en kalabas!

Zie je die vrouw in het echt die altijd in landleven staat,
erg leuk!




En wat nog leuker was ,het was gratis!

 Ondertussen heeft ons zoontje vermaakt met het kijken van maaien met de zeis,
en een aantal van die mannetjes legden in de schuur uit hoe een wiel werkte,ha ha!

Na ongeveer een uurtje hadden wij de gieter af ,
gelukkig hebben we het in de middag gemaakt,
anders draag je heel de dag die gieter mee!

We waren er erg blij mee,en staat nu te pronken bij de deur!
En wie weet een idee voor een workshop!

                                 
                                 Theezakjeshouder,

Het was weer tijd voor een avondje met Hennie ons nichtje,
waar wij gastgezin voor zijn!

Ja en wat zullen we maken?
Ze sms al ,moet ik nog wat meenemen?

Doe maar je schaartje ,doe ik terug,
maar die hebben we deze keer niet gebruikt!
Alles was kant en klaar gestanst.

Kijk maar wat we gemaakt hebben,
een theezakjeshouder!



Een compleet pakketje gekocht bij Action of zo geloof ik...
Een slechte beschrijving,

maar het is gelukt dan zien jullie wel!
Het was weer gezellig Hennie!


                                              Kaart,

Afgelopen zaterdag vierde de hobby winkel bij ons in het dorp,
hun 12,5 jarig bestaan !
En daar ben ik wezen kijken en je kon daar
allerlei kaarten maken.
Ik heb bij Nel van Veen deze kaart gemaakt!


Leuk om te doen en je leert er altijd wat van!

Ondertussen ben ik ook nog met bloemen bezig geweest,
voorbeelden maken voor allerlei workshop's.
In oktober hebben we er een paar in de planning staan.

En natuurlijk voor onze workshop op de Donck!

Ik dacht als ik deze kerstkaart maakt kom ik in de stemming
voor mijn voorbeeld te maken voor de kerst workshop!

Nog even geduld en dan komen de voorbeelden!

                   Hier alvast  het voorbeeld
                   voor de 1e workshop in Bruinisse.

                   Heb ik toch nog bloemen op mijn blog!!!


               
             


                   Liefs Crea-roosje.
            
               en welkom nieuwe volger!

            


6 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk! Ik ben ook op de Landleven fair geweest!
    Leuk daar he!?
    Ik ben alleen de gieters niet tegengekomen jammer want anders had ik er ook wel een gemaakt ;).
    Ik ga in december weer...jij ook?

    X Arja
    www.zwartwitenhout.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige gieter en wat een prachtig bloemstuk. Zo te zien ben jij fijn creatief bezig geweest de laatste tijd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig uitje moet dat geweest zijn,en nog wat leuks gemaakt. Super! Al je papier knutsel zijn ook vrolijk,maar ik heb daar geen geduld voor ;). Succes met je voorbereidingen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke gieter heb je gemaakt op de landleven fair, in december ga ik er zeker heen lijkt me een aparte sfeer!
    Benieuwd naar de mooie bloemcreaties die op je workshops gemaakt gaan worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Es de gieter is weer eens wat anders!!
    En Hennie heeft vast weer genoten!
    Ziet er mooi uit ondanks de slechte beschrijving!

    Liefs erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een mooie gieter.
    prachtige kaart en bloemstuk!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen