vrijdag 16 oktober 2015

Blauwe muisjes taart,Bru'se Workshop,Herfst creatie's

                                           vrijdag 16 oktober,


                          Blauwe Muisjes taart,

In mijn kast vond ik nog blauwe muisjes,
en om dat ik het leuk vind om te bakken,
heb ik mijn buren nog verwend met een taart,
omdat ze een zoontje Ard gekregen hebben.

kan ik gelijk die leuke hartvorm gebruiken!


Nog wat opgesierd met blauwe hagelslag (oef kleurstof)
maar het staat zo leuk!
ze hebben er heerlijk van gesmuld,zei de buurvrouw!


                                             Bru'se Workshop

Er werd gevraagd of dat we een keer een workshop t.b.v. de Schutse
in Bruinisse wilde geven!

En ja nu was het zover !

Afgelopen woensdag met een auto volgeladen naar Bruinisse
gereden met mijn dochter.
En word in het Zeeuws , Bru genoemd!

Omdat wij fam. daar hebben wonen en hebben gewoond,
heb ik als kind veel in Bru gespeeld,enz
Dus een dorp met herinneringen!
                                             

                                           
We gaan een piepschuimbol bekleden met mos en daarop een stukje,
                   
                                             Dit is mijn voorbeeld,



                                                We gaan eerst de bol bekleden met mos,



                                                    Ik heb gauw een paar foto's met mijn mobiel
                                                    gemaakt!
                                                    had er eigenlijk geen tijd voor!


                                                   We hadden een club van 32 vrouwen!
                                                   fijn zoveel animo!

                                                    En als wij een curcus komen geven dan...
                                                    Kom ik zegt tante Riet,en Suus ook!

                                                            Super leuk!
                                                    kijk ze eens druk bezig zijn die Bru'se Vrouwtjes!
                       

                                             En ze kijken ook nog op mijn blog hoor,
                                             zeiden ze!

                                            Ik wist niet dat ik zoveel Bru'se kijkster had.
                                               
                                             leuk hoor,
                                             je mag ook volger worden hoor dames!
                                             (als het lukt met aanmelden)
                                           
                                     

                                            Zelfs 2 nichten waren er nog van mij bij!
                                            We hadden niet veel tijd om te kletsen meiden!

                                            Maar jullie zijn met een leuk herfst stukje naar
                                            huus gegaan!
                     

                                          Helaas geen meer foto's van de stukjes,
                                          jullie snappen wel dat we daar geen erg meer in
                                          hadden en de rest ging al naar huis of was hard
                                          op aan het ruimen!

                                          Het was er gezellig en lekker Zeeuws gepraet,
                                          En we hebben een mooi bedrag naar de Schutse
                                          kunnen overmaken!


                                               We kregen nog een heerlijke cake,
                                                van het Schutse comitee.

                                                       Bedankt!
                                         


                                         
                                                 Herfst creatie's

Pas liep ik bij Intra tuin en zag ik deze bruine .....
Voor maar 5€ ,
Die kan ik niet laten liggen,
voor mijn dochter en mezelf gekocht,
en dan zie ik wel wat ik er mee doe,

Deze Herfst creatie dus gemaakt!


                                                      Er stonden glazen windlichten bij,
                                                      nou dat vond ik niet mooi staan,
                                                      dus nog even in mijn hobby ruimte
                                                      gekeken en ja hoor,
                                                     
                                                      Deze takken windlicht!
                                                      wat opgesierd,
       


                                                 

                                              Hier staat het saampjes bij elkaar!
                                                       


                                                    Dit was het weer,
                                   Voor deze keer!

                                   Liefs Crea-roosje!

                                        of deze keer

                                     het    Zeeuwse roosje! 
                                       




5 opmerkingen:

  1. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo te zien hadden de dames er plezier in. Mooi herfststuk heb je voor jezelf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke damesclub!
    Zo gezellig al die vrouwen bij elkaar!
    Ja het is weer tijd voor kaarsjes
    Gezellig!!
    Liefs erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een gezellige workshop zo te zien.
    En voor jezelf ook nog een mooie herfstdecoratie.
    Ook weer fijn deze tijd van het jaar, vooral buiten al die kleuren... genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat leuk die taart en ziet nog lekker uit ook!
    en wat prachtige bloemstukken komen er weer voorbij!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen