zaterdag 31 oktober 2015

De herfst Workshop's,Borduren en.....

                                          Zaterdag 31 oktober,

                            
                        De Herfst Workshop's

Dinsdag avond was het zover,
de herfstworkshop bij ons thuis,

Vooraf heb ik al heel wat werk gedaan,
allereerst mijn hobbyruimte een grote
schoonmaakbeurt gegeven!
Na de zomer heb je al die vliegen en spinnen...

En lekker alles opgeruimd en uitgezocht,
en de rommelmarkt was er ook weer blij mee!

Mijn raam weer leuk opgemaakt,
                                         
                                             In de workshopruimte



                             Alles klaar gezet,
                             en wat lekker's bij de koffie gebakken.




                                         

                                           We gingen de bol maken of
                                           een stuk in de krans,


                                         Mijn voorbeeld stukken hebben ook een dag
                                         op de zaak gestaan,
                                         ze kregen daar hoog bezoek,
                                         Ik zeg ,neem mijn voorbeelden mee,
                                         dat staat gezellig.

                                        Maar zorg dat ze vanavond voor mijn workshop
                                        er weer terug zijn.









                                       Er kwamen er 19 dames!


                               Omdat sommigen nog moesten kiezen wat ze wilden,
                               of gingen toch weer veranderen,(dat kan bij Crea-roosje)
                               was het voor ons een drukke avond.
                               Met 2 verschillende creaties.

                              Maar het ging allemaal goed,
                              iedereen was met een tevreden stuk naar
                              huis gegaan!
                              En allemaal weer anders,leuk hoor!
                              En ik gauw nog wat foto's gemaakt!

                             Meiden het was weer een geslaagde avond!

                                              Workshop Leerdam,

En een woensdag mijn auto weer volgeladen,
op naar Leerdam.
Mijn dochter helpt mij ook deze avond weer!

                          We gaan dit veilingkistje opmaken.
                           In de herfstsfeer!




                         Deze avond was ook de opbrengst voor de Schutse!
                         We hadden een gezellige club van 20 vrouwen!
         
                         En ook helemaal uit Katwijk,
                         Een schoonzus van mijn dochter nam haar fam. mee!

                         Superleuk toch,
                         Voor dat ze de grote reis weer naar huis
                          maken hebben we ze nog op de foto gezet!


                                   Jullie herkennen dat vast wel,
                                   nog even een foto maken,
                                   en de helft is dan al weg!

                     De Katwijker's riepen,
                    het was leuk,
                    de volgende keer komen we weer!


                       
                                              Er waren nog wat bloemen over,
                                              nog een boeketje gemaakt!

                                             Nu had ik zoveel bloemen in huis,
                                             dat ik ook wat weggeven heb!

                                             En wat is nu mooier om iemand blij te maken!




                                        Borduren...

Mijn vriendin en haar man zijn 25 jaar getrouwd!
En dacht wat ga ik hen geven?

Maar toen kwam het idee,
na al mijn workshop's geven.

We gaan borduren,
mijn machine moet ook weer aan de gang!
Kijk maar wat we gemaakt hebben.




                                         Ze waren er heel blij mee,

                               Voor mijn lieve vriendin (en haar man)
                                   ze doet ook voor een ander zo veel!
                               Maar ze kan zelf ook heel goed naaien,
                               dus ik moest het extra netjes doen he?..




                                                Herfst plaatje,

                    Vorige week was het bij ons herfstvakantie,
                              en daar hoort ook lekker een dagje weg bij,
                              Even ontspanning op zijn tijd.
                           
                              We hebben heel veel paddenstoelen gezien
                       


.


                            Dit was het weer 
                            voor deze keer,

                            Liefs Crea-roosje!




3 opmerkingen:

  1. gezellig je workshopruimte en wat een mooie bloemstukken. Je hebt prachtige cadeaus gemaakt, geen wonder dat iedereen daar heel blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes weer! Knap hoor dat je dat allemaal maar weer even doet.Het kussen vond je vriendin vast heel mooi. Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja... Ik ben heeeel blij met het kussentje!! Het staat te pronken in mijn kamer
    Dus iedereen die hier binnenkomt kan het zien:)!!
    En ook nog zo'n mooie krans erbij!!
    Ben ik een boffers of niet met zo'n super crea en lieve vriendin!!!!

    Lieve groet
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen