vrijdag 4 maart 2016

stoer en sober,lavendel kaart en gehaakt geurzakjes

                                              Vrijdag 4 maart,

                            Stoer en Sober,

                         Pas gleden inkopen gedaan,
                         en nu even een paar sfeer foto's!
                         Mijn dochter heeft het bij haar
                         thuis leuk neergezet.
                         En sfeer foto's gemaakt!
                         Zie je die leuke ketting?
                         Hebben we zelf gemaakt!
                   



                                               
                         
                          Grote noten in licht en donkere kleur ingekocht!
                          Hoorns in verschillende maten,houten lepels...
                          We hebben nog veeeeel meer.....

                          Zoveel leuke dingen gekocht maar zit allemaal
                          in dozen ,klaar voor de verkoping.
                          Die op 9 april in Alblasserdam word gehouden!
                   



                                               

                              Grote en kleine potten,schalen,
                               en wie niet van donker houd,
                               hebben we nog mooie  aparte lichte potten!




                           En dan krijgen we weer allerlei ideeen!
                           Bosje maken met..en ......
                           Die komen vast nog langs op mijn blog!
                         
                                         
                                           Lavendel kaart ,

                  En dan was onze gastouderavond voor mijn nicht
                           weer aangebroken!
                           Pas geleden zijn we op Molenheim geweest voor een
                           gastouder avond,we werden toen verwend met een
                           pakket met bak spullen voor cupcake's en een houten
                           snijplank met garde en spatel!
                           Erg leuk en het was gezellig he Hennie?
                       
                           We kletsen graag maar ook gaan we vaak knutselen!
                            Ze heeft hetzelfde boek als mij en vandaag werd het,
                            de lavendelkaart!


                         mijn zoontje zei: Mag ik ook mee doen?
                         Die heeft een leuk vliegtuigje gemaakt uit
                         een boek knutselen met papier van de Action!

                         Mocht Hij lekker lang op blijven!
                         En het was weer leuk hoor Hennie,
                         Gelukkig kwam  de taxi je nu wel brengen!
                         De vorige keer ging dat fout....
                         En taxi crea-roosje brengt je dan weer terug! (hi hi)

                         Zie je onze mooi kaarten?
                         Heb de kaart al op de post gedaan,
                         naar een mevr die een operatie heeft gehad!
                     

                            De volgende dag zet ik mijn naaimachine op tafel
                            en zit van die klusje te naaien die altijd blijven liggen...
                            Zegt mijn zoontje:Mam ga je weer knutselen? ha ha
                           

                          Gehaakte Geurzakjes,

                   Op school met handwerken zijn we bezig met haken,
                             we hebben eerst een ketting gemaakt met alleen lossen,
                             daarna dat leuke ronde lijstje,wat je vast al een keer voorbij
                             zag komen!
                             En wij dachten we gaan we nog een geurzakje haken,
                             Oef dat viel toch wel tegen zeg...
                             sommigen haakten zo strak,
                             Maar het komt altijd goed!!!
                             ze mochten er ook er wat op maken ,
                             degene die veel tijd over had maakte een hartje,
                             of de letters love...en andere een gekochte creatie..
                         
                              heb ze niet allemaal op de foto,want als ze het af hebben
                              mogen ze het mee naar huis nemen!


                                                   Dit was mijn voorbeeld voor de meiden,
                                                   Op naar het volgende project!
                                                   met 16 meiden ....

 

                                     Van de week ook nog naar de veiling geweest,
                                     heb maandag nog een  grote workshop en nog wat
                                     inkopen voor gedaan en gelijk nog wat voor de verkoping!
                                     Lijmpatronen,lint,oasis wat zijden bloemen,besjes...enz.
                                   
                                     En mezelf een prachtig bos tulpen cadeau gedaan!
                                 
                              Zo mooi!




                               We hebben voor de volgende keer een D.I.Y
                               Voor de Pasen!




                                Omdat we deze keer geen Worskhop bij ons op
                                locatie houden,dacht ik doen we het op mijn blog!

                                Wil je toch graag komen en heb je een groep vrouwen
                                 dan kun je me altijd mailen! (staat boven aan mijn blog)

                                       
                                            Welkom nieuwe volgers,
                              leuk dat jullie op mijn
                              blog komen kijken!



                              Dit was het weer,
                              Tot de volgende keer!

                               Liefs Crea-roosje.
                               

       

10 opmerkingen:

  1. Prachtige decoratie in die houtkleuren ...
    De geurzakjes zijn allemaal zo leuk ...
    Ik wens je een fijn weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deco spullen zien er erg mooi uit, volgens mij zou ik helemaal los gaan als ik zulke inkopen moest doen..! Verder ben je echt weer veel crea bezig geweest hoor juffrouw Crea Roos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeey Esther, wat een leuke inkopen; en gezellig dat knutselen, de meidjes zullen supertrots zijn op hun gemaakte werkjes, dankbaar om te doen, nietwaar? Dat bosje tulpen maakt het echt lente binnen! Fijn weekend toegewenst, liefs Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed ingekocht zeg, die stoere, met sobere uitstraling decoraties zullen goed verkopen denk ik. Leuke dingen heb je ze laten maken op handwerkles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor de foto's bij je dochter. Een sober stijltje,helemaal hot nu. Goed dat je erop inhaakt.En de gehaakte geur zakjes zijn leuk geworden zeg. Gezellig gefreubeld met Hennie,en je zoontje ook mee geknutseld.Hi hi mocht hij mooi wat langer opblijven. Zeg groetjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Esther, bedankt voor je reactie op mijn blog. Misschien ligt het aan mij, maar ik snap je opmerking 'zo kun je mooi gratis reclame maken' niet helemaal. Zou je dit kunnen toelichten? :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk allemaal en die gehaakte zakjes zijn ook mooi geworden. Ik kan helaas nog steeds niet haken.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat ziet dat allemaal weer gezellig uit!
    leuke kaart en geur-zakjes

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Via een andere blog kwam ik bij jou terecht! Je maakt leuke dingen zeg, ik ga je volgen!

    Groetjes Marieke,
    rustiekbijmariek.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen