zaterdag 19 maart 2016

Verjaardag!,wafelspuugdoeken en bloemen...

                                     Zaterdag 19 maart,

                                      Lieve bloglezers!

Vandaag vier ik met jullie mijn verjaardag!

Neem een lekker kopje koffie of thee en zoek een 
lekker gebakje uit!




 Wat zelf gebakken en wat zelf gekocht!!
 Ook kreeg ik al een lieve kaart van mijn vriendin!
 waar ze mij de zegen van God toe wenst!
 van de week werden we opgeschrikt door dat
2 jonge mensen de leeftijd van mij niet mochten bereiken!
En word je weer even stil gezet!



Nu jullie toch hier lekker zitten onder het genot van...
Willen wij jullie laten zien wat we de afgelopen weken 
gemaakt hebben!

                                         Wafel spuugdoeken

Dat wafelstof is helemaal in,
Dus dacht ga ze voor de verkoping ook maken!
Geborduurd,
je kunt de wafelstof met en zonder badstof kopen,
maar ik zag dat helaas pas toen ik thuis kwam...

Grijs voor neutraal,
en de achterkant toch met badstof afgewerkt,
anders keek je ten mijn achterkant aan van het 
geborduurde..
we gaan ze verkopen met een hartje met veiligheid speld erbij.



   En roze voor de meisjes,
   Deze had ik zonder badstof gekocht,
   en badstof achterkant gemaakt,deze zijn dan
   dunner.
   Leuk he dat lijntje?
   Heb nieuwe patroontjes ...





   Ook nog blauwe gemaakt!
   wat een rommel geeft dat badstof zeg...
   vooral dat blauwe..het lag overal waar ik gelopen had...
   foto komt op de volgende blog.


   En dan waren we toch bezig,
   nog een leuke badcape gemaakt.
   en kruikenzakken ,maar die heb ik nog niet af.



  Zo blijf je bezig he?
  je hebt toch dat stof..




                                                   Bloemen,

 Bloemen horen natuurlijk bij mijn verjaardag...
heb de kip opnieuw opgemaakt,want die stond al 3 weken.
En de rest van mijn bloemen nog even leuk neergezet.





                                Potten voor de verkoping uit de doos gehaald,
                                 ff genieten en showen...

                                Die grote noten zijn ook los te koop,
                                en hebben we ook in naturel kleur!


                       Nog wat uit de voorraad!
                       schalen,gieter,hoorn's en lepel..
                       Met een bos tulpen erin..
                       prachtig!


                       
                                 Sjaal swap!

                   We hebben ook nog meegedaan met een
                            sjaal swap!
                            Op de blog van Vestywo was de vraag:
                            Wie wil een sjaal ruilen,voor een sjaal
                            die je niet meer draagt!
                            Vond het wel een leuk grapje,
                            En heb deze sjaal geruild met mijn sjaal!
                            Neem een kijkje op haar blog!

                      

We vieren vanavond onze verjaardag,
 vandaar dat we even tijd hadden om deze 
verjaardag's blog te schrijven!

We wilden een ander lettertype,
maar nu heb ik 2 verschillende..
sorry ,kreeg het niet meer het zelfde!


Nog een krans voor aan de deur!



Welkom nieuwe volgers!

Dit was het weer!
tot de volgende keer!

Liefs Crea-roosje

P.s en al lees je de blog pas later,
met koffie,thee , wijn of water,
geniet van het moment...















14 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd en een maak er een mooie dag van! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte gefeliciteerd. Het ziet er allemaal weer lekker en leuk uit. Geniet van deze dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte gefeliciteerd. Het ziet er allemaal weer lekker en leuk uit. Geniet van deze dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag! Prachtige creaties heb je gemaakt.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag, stukje taart was heerlijk, hier word je niet dik van,hihi. Leuke babyspullen heb je gemaakt, zal best goed verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel hartelijk gefeliciteerd! Wat ben je weer druk geweest en wat een leuke spulletjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Goed bezig met al het babyspul. Altijd leuk! En het ziet er weer gezellig uit bij je. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    Je baby spullen zien er superleuk uit dus dat zal wel verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd!! Wat een leuke dingen heb je gemaakt!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er weer gezellig uit!!
    Leuk... Al die babyspulletjes:)! Vooral dat waslijntje echt heel schattig!!
    En je voordeurkrans met die eitjes vind ik ook heel erg leuk:)!
    Mooie blog hoor!!
    Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een vorkje meegeprikt hoor, lieve Esther, nogmaals van harte!
    Enne...wat een gezellige en mooie dingen heb jij gemaakt zeg, leuk die doekjes met de hartjes-combi.
    Lieve groet, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beetje te laat maar nog van harte gefeliciteerd je hebt weer mooie dingen gemaakt en die kransen echt prachtig ben gek op kransen groetjes jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben een nieuwe volger, dus vandaar een late felicitatie. alsnog Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en Gods Zegen toegewenst in je nieuwe levensjaar. Hartelijke Groeten, Erika

    BeantwoordenVerwijderen