donderdag 14 april 2016

De verkoopdag en knopen rok

                                           Donderdag 14 april,

                        De verkoping!

En dan eindelijk is het zover!
Al weken bezig met de voorbereidingen.

We hebben een zaterdag heel mooi verkoop weer
gehad,droog ,zon en weinig wind.

Een hele klus om 3,5 kraam mooi in te richten,
we waren ook net op tijd klaar voor de verkoop!




 We hebben nog nieuwe stof gekocht,
 Voor onze cadeau artikelen!
 Mooi te presenteren!
 Wel een koopje gekocht natuurlijk bij de stoffenkraam!




De zon maakt mijn foto's een beetje ...
De man van de stoffenkraam had zo'n leuke hoed
op! Blijf even staan dan zet ik je op de foto!! zei ik!

Hij dacht dat mijn dochter en ik zussen waren,
wat hebben we gelachen!!



En natuurlijk stof gekocht!
Want ik moet  toch weer wat te doen hebben!!


Zie je die leuke toefjes op de foto?






We hebben een hele goede verkoop gehad,
Een mooi bedrag afgedragen!

En natuurlijk was het super gezellig,
veel gekletst en sommigen vertelden dat
ze het op mijn blog gezien hadden en het
nu komen kopen!

Nou dat is helemaal leuk toch?

Moe maar voldaan gingen we naar huis!



We hadden zoveel spullen dat we niet alles
verkocht hebben.
Maar we hebben de verkoping nog in Leerdam op 7 mei!

En heb thuis nog wat overige spullen neergezet!
De krans op de deur gehangen!

Maar te koop is het altijd!!!  Ha ha


                                       Knopen rok,

Ja en dan heb je weer tijd,
om wat extra klusjes te doen en wat
voor mezelf te maken!

Op de blog bij groetsels zag ik een knopen rok wat
ze gemaakt had!
Bedankt voor het lenen van het patroon!

Ik mocht van haar het patroon gebruiken en van de week
deze rok gemaakt.
De stof had ik al gekocht bij de stoffenkraam.
Omdat ik wat dunner stof gebruikt heb,
en ik heb de rok wat langer gemaakt!

en omdat ik een jo jo ben in maten,
heb ik de rok met elastiek in de taileband gemaakt
en wat ruimer anders stond hij zo strak!!

het was de afgelopen dagen prachtig weer,
dus deze rok kan ik gauw aan!






                              Dit was het weer,
                    tot de volgende keer!

                    Liefs Crea-roosje!









5 opmerkingen:

  1. Leuk om te horen dat jullie een goede verkoopdag gehad hebben. En dan de knopenrok, deze heb ik zoveel gemaakt, echt super leuk! Mooi stofje ook. Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dat was veel werk zeg maar wat ziet er mooi uit echt mijn complimenten. ik had die krans willen kopen maar dat gaat zeker niet meer?
    je rokje is ook leuk zeg.
    lieve groetjes jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helaas, hij hangt al op mijn deur!
      Beetje raar om eraf te halen he? ha ha
      Ik hoop dat ik jou blog berichten nu ook krijg!
      groetjes

      Verwijderen
  3. Wat een grote kraam, daar komt geen eind aan, haha, mooi dat je zo een fijne dag mocht hebben; leuke foto's!
    Ik hoop dat je je gezellige rokje snel aan kan, en dat de zon weer gaat schijnen, goed weekend toegewenst en bedankt voor het meegenieten van zo een mooi, geslaagde dag!!! Lieve groet, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kraam. Fijn dat het zo geslaagd was. Je rokje is ook leuk. Hier is het vandaag rokjesweer, ik hoop bij jullie ook. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen