maandag 13 juni 2016

Pioenen bruidsboeket en nog meer..

                                          Maandag 13 juni,

                                     Pioenrozen bruidsboeket.

Voor een vrijdag had ik de opdracht om bruidswerk te maken.

En het bruidsboeket moest worden gemaakt van witte en roze pioenrozen
en gipskruid erin verwerkt!
Spannend altijd ,met pioenrozen de ene dag kijk je ze open en
de andere dag kijk je ze dicht!
Gelukkig had ik een paar bossen dus ik kon kiezen!

Kijk maar eens hoe schattig het geworden is,
de steel wilde de bruid afgewerkt hebben met touw!





                                               Corsage's

Voor de bruidegom maakt ik de corsage van pioenrozen,(1e plaatje)
had er maar 2 gemaakt voor het geval dat de ene zou verleppen,
maar dat viel alles mee hoorde ik achteraf!

De corsage's voor de ouders ook met pioenrozen gemaakt,
en voor de kinderen (20 stuks) met tule en gipskruid.


                                         
                                             Gastencorsage's

Voor de gasten een eenvoudig corsage met wit roosje en gips en
het steeltjes afgewerkt met een stukje touw!
Leuk maar wel een werk hoor,
je hebt dan die corsage's wel een paar keer vast en het
magneetje niet vergeten mee te verwerken,
maar het is een mooi geheel zo!

 



                                           Auto toef,

En ik maakte nog voor de auto een mooie toef!
Niet van pioenrozen want dat is veel te teer voor,
dus van rozen gemaakt in dezelfde kleuren!





Wil je het bruidspaar zien.... dan klik je hier op https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1131017490299146&set=pcb.1131017843632444&type=3&theater

Kreeg van het bruidspaar nog een berichtje vandaag
dat het autostuk en de corsage's nog mooi stonden,
en alles naar wens was!
Leuk om voor deze mooie trouwdag dit bruidswerk te maken!

                          Bruidspaar veel geluk toegewenst!

                              Bloemenvazen gevuld...

Van de bloemen die ik over had mijn vazen gevuld!
Heerlijk zo geniet ik ook nog een beetje mee!!!





                              
                

En zo blijft mijn naaiwerk een beetje liggen he?
wie weet de volgende keer!


                                           Dit was het weer,
                             tot de volgende keer!

                             Lieve groeten Crea-roosje!






                        


7 opmerkingen:

  1. Ja, je kunt niet alles tegelijk...dat naaiwerk komt wel weer!

    Prachtig zo'n boeket met pioen rozen erin. Wat een werk allemaal. Maar heel goed gelukt!!
    En meteen jou vazen vol!! Er blijft natuurlijk altijd van alles over. En daar kun jij nu nog mooi van genieten.

    Fijne dag!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal niet veel voorkomen een boeket met pioenrozen. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I L♥VE IT ...
    Fijne dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het bloemstuk voor op de auto vind ik prachtig.
    Jahaha ik had ook bloemen over en die heb ik ook op de vaas gezet.
    Voor de volgende keer dat ik rozen over heb, heb ik nog een ander ideetje gezien dat ik graag wil uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties weer, ja, daar zullen bruid en bruidegom blij mee zijn geweest, pfffffffffffffffffffff, wat een werkje, nou kan je weer lekker iets voor je zelf gaan doen. Fijne week, met hopelijk een beetje zon! Lieve groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een mooi bruidswerk, helemaal mijn kleuren.Super dat je dat allemaal kan.

    BeantwoordenVerwijderen