maandag 15 augustus 2016

Lichtblauwe jurk,schilderijtjes,pruimentaart en....

                                Maandag 15 Augustus,

Even wat stil op mijn blog ,maar dat heeft iedereen ivm vakantie!
 
                      Jurk,

Voordat we op vakantie gingen had ik nog aardig wat klusjes die af moesten!
Had nog beloofd om voor mijn dochter van haar gekochte stof een jurk te naaien!
Dus aan de slag!
De knipmode van Augustus kwam binnen en dacht,deze ga ik maken!
Maar dan met korte mouw,
De Suedine jurk!
Nou deze ga ik zeker van de winter ook maken!


Leuk gelukt en past perfect voor mijn dochter!
We hebben de jurk ondertussen nog een keer gepast,
Of hij goed was,en dat hebben we gedaan toen we gingen
zwemmen dus een pashokje was onze kleedkamer!
Gelachen dat we hebben!
En kon ik weer mooi verder de volgende dag.

                                 Baby schilderijtjes,

En had ook nog een bestelling staan met babyschilderijtjes,
oef, toch een hele klus als er een druk achter staat dat het klaar moet!
De opbrengst was voor de zending,

Deze mevrouw had een kraam met kaarten en allerlei creaties te koop1
Nog even gauw s'morgen vroeg nog een foto gemaakt!
Komt mijn man uit bed,wat ben je nu aan het doen????
Op zaterdagmorgen zo vroeg......

Dus vandaar deze prachtige foto's! ha ha











Zo het stressen  is voorbij ...
Alles wat af moest....

Schoonmaken,inpakken en op vakantie!

Wij zijn in Zeeland wezen varen,
lekker gelezen,veel gezien en ook nog gehaakt!



En dan na een leuke,mooie vakantie komen we weer thuis!
Alle weer type gehad,maar we mogen niet klagen!
Na veel ongezond eten,had ik zin om een gezond te bakken..

                           Pruimentaart!

Bij de groenteboer een emmer pruimen gekocht,
en een recept opgezocht!
Pruimentaart met amandelmeel!
Mmm heerlijk .
Mijn jongens vonden het minder... geef mij maar appeltaart!


                           Zomer jurk,

Vorige week met regen in vooruitzicht,
en had maar een klein clubje thuis,
Ga ik maar lekker naaien,
had nog een mooie zomerstof liggen.
Uit de knipmode van Juni,
het model was iets wijder,maar heb het wat ingenomen!
En heb de jurk wat langer gemaakt.
een lekker snel model,
maar heb het wel gevoerd.
Ik hou niet zo van dat zonder mouwen,
dus doe er voor netjes een jasje op en verder een t-shirt ofzo!
Dus ff een foto.....




Morgen een dagje naar mijn vriendin,
want het is de laatste week van mijn zoontje zomervakantie.
en heb nog wat voor haar gemaakt!
Nog wat andere dingetjes in een leuke tas gedaan...
Gaan we er een gezellig dagje van maken!



                             Dit was het weer,
                             voor deze keer!

                             Liefs Crea-roosje


11 opmerkingen:

  1. Mooie jurken en mooie babyschilderijtjes. Je bent lekker creatief bezig geweest. En dan ook nog een fijn uitgewaaid in Zeeland en lekker genoten van een fijne taart.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je best gedaan, mooi die babyschilderijtjes en prachtig is je jurk geworden. En die taart ziet er heerlijk uit. Morgen ga ik pruimen kopen!
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mooie jurken gemaakt. Wat een mooi stofje die van jezelf. Het jasje past er perfect bij. Maar passen in een badhokje??
    En dan die schitterende babylijstjes! Zo leuk met dat wafelmotief op de achtergrond. En die mannen, die snappen niks van ons vrouwen.
    Heerlijk dat varen, zo ontspannend ook.
    Gezellige dag me je vriendin.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt je vakantie goed benut in ieder geval, veel genoten en veel gemaakt. Gaaf om te zien! En foto's van Zeeland zijn altijd goed natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie jurken heb je gemaakt!
    De babyschilderijtjes zijn super leuk geworden, leuk idee zo!
    Fijn dat jullie genoten hebben op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het lijkt mij toch wel heel erg lekker en juist eens iets anders: pruimentaart. Wat een prachtige stof heb je voor je jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch crea op alle vlak, mooie kleding heb je gemaakt, maar ook de babylijstjes vind ik prachtig. En varen is echt leuk en gezellig he! (Wij deden het 2 weken geleden voor het eerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeeeeeeeey, wat een leuke dingen heb je gemaakt, die lijstjes zijn een schattig cadeautje zeg, leuk zo een crea-vakantie, Zeeland is mooi hé, wij gingen er eerder ook vaak heen, gezellige dorpjes heb je daar, een echte aanrader.
    Fijne week nog, enne......lekker gesnoept van de taart, haha, hij ziet er uit om in te bijten! Lieve groet, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha en die leuke verassingstas kreeg ik ...... En ik was er heeel blij mee:)! En dat prachtige potje vond ik zo leuk!! Er zit lekker thee in met een schattig theeeitje nog nooit gezien echt schattig!!
    Super bedankt lieve vriendin! Je hebt een mooie jurk gemaakt lekker vrolijk prachtige stof!
    Lieve schilderijtjes zeg met die sokjes! En... We hebben heerlijk genoten gisteren, was super gezellig!! Dank je wel........ Lieve groet Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dat is wat he, voor we op vakantie kunnen!! Ik weet er alles van. Ik ben ook zo!

    Ze zijn erg leuk geworden, die schilderijtjes. Schattig!

    Jij bent ook van alle markten thuis. Er zijn ook zoveel leuke dingen om te doen.
    Snap jij dat er mensen zijn die zich vervelen???

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie zijn me een stel zeg, in het zwembad passen,ha ha. Leuk jurkje! Jou jurk ook maar je moet niet zo boos kijken hoor. Wat heerlijk zeg een vakantie op het water,vaar je dan zelf?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen