donderdag 3 november 2016

Verdriet

                                             Vrijdag 4 November


                                             Verdriet,

En in eens is alles anders,
zat een blogbericht te schrijven,

En toen werden we opgeschrikt,
met mijn schoonvader ging het niet goed.

Heeft 3 jaar geleden een zwaar ongeluk gehad
Is thuis verpleegd,hadden soms nog een gesprekje.

Maar is na een hartstilstand op 80 jarig
leeftijd overleden.

Verdriet ,dat ik dacht dat is prive,
maar omdat veel lezers mij kennen
dacht ik deel ik het toch maar mee.



Dus even stil op mijn blog

Lieve groeten  Esther


14 opmerkingen:

  1. Natuurlijk is dat prive, maar zoiets maakt het bloggen wel persoonlijker.

    Heel veel sterkte voor de komende periode.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Esther, van harte sterkte toegewenst met het verlies van je schoonvader. Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd, heel veel sterkte. Bijzonder hoe jullie met elkaar die jaren voor hem gezorgd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn oprechte deelneming, voor jou en je gezin.
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wens jou en je gezin heel veel sterkte met dit verlies.

    Lieve groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid, sterkte in jullie verdriet. Bloggen komt wel weer. Eerst doen wat moet gebeuren. Bid om kracht en hoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd en sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dan is alles opeens anders.Geconcoleerd, heel veel sterkte voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil jullie hiervandaan heel veel sterkte toewensen voor nu en de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Esther,
    Onze oprechte deelneming met het verlies van je (schoon)vader en jullie opa.

    Wens jullie des HEEREN ondersteuning toe in deze onverwachte klap voor het gehele gezin.
    Sterkte, meiss, lieve groet, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd en veel sterkte! Lees het nu pas....

    BeantwoordenVerwijderen