dinsdag 15 november 2016

Workshop kerst en allerlei blog.

                                       Dinsdag 15 november,


Hallo lieve bloglezers,

Bedankt voor de meelevende reacties na het overlijden
van mijn schoonvader op mijn blog,
door middel van een whap,sms ,een kaartje of telefoontje!
Het heeft ons goed gedaan!

Het leven gaat weer verder,
we pakken ook de draad maar weer op...

Een allerlei blog maar eerst....

De folder van mijn kerstworkshop.




Kerstworkshop
KERSTSTUK
Dit stoere kerststuk maken we op een ronde schaal. In deze schaal plaatsen we een exotische tak waarvan u  zelf de lengte en/of vorm kunt uitkiezen. In het kerststuk verwerken we natuurlijke materialen zoals kerstgroen, eucalyptus, blad en dennenappels. Ook verwerken we allerlei materialen welke u zelf kunt uitzoeken naar eigen kleur en stijl. Op het kerststuk compleet te maken bevestigen we een amaryllis bol die u kunt versieren.








De kosten voor dit stoere kerststuk zijn € 27,50. Deze kerstworkshop geven op D.V. dinsdag 13 december en donderdag 15 december. 

Komen de bovengenoemde data u niet uit? In overleg is het mogelijk om met een groep op een andere datum een workshop te volgen.

In verband met het bestellen van de benodigde materialen graag tijdig opgeven.
De workshops beginnen om 19:45. Neem eventueel een mesje en een tang mee.
Esther Verheij
Brandwijk
Email: crearoosje@hotmail.com

Een gedeelte van de opbrengst van deze avonden is bestemd voor Gehandicaptenzorg ‘De Schutse’.


Kerststuk word ....Winterstuk workshop

Zo noem ik het nu maar even,                             
                         
Voor maandag stond een workshop                    
 gepland ,en die vonden het kerststuk                    
erg leuk,maar ivm met een zwangerschap,          
  en een verjaardag die ze nog wilde vieren.             
Werd het gewoon een winterstuk!                          
Een paar witte rozen erin verwerkt.                       
En het stuk word weer anders                                 

      Het gebak,aardbeicake met appel ,                            
                 En de workshopruimte staat weer klaar!                              
   
          
Het was wel een beetje dubbel allemaal,
Bij binnenkomst condoleren ze mij,          
maar ook weer fijn,
dat je met elkaar er even over kan praten
            en dan ook weer blij mag zijn dat je dit weer met
elkaar kunt doen!

We hebben mooi stukken gemaakt,
eerst de Amarylus versierd,
naar eigen keuze en smaak!

O,zegt er een maar ik wil
taupe ofzo...
Nou dan heb ik de oplossing
   de jute van de pompoen en met kant
een prachtig resultaat!





En alle stukken bij elkaar op de foto!
De dikke buiken wilden er niet op,
dus alleen de gemaakt stukken!
Mooi geworden allemaal!
En gemaakt naar ieder zijn eigen stijl.






De verjaardag swap.

In februari deed ik mee met een swap van de blog Valerie,
      En met mijn swap maatje  Elly  heb ik nog steeds mail kontakt.

      We hadden afgesproken om met elkaars verjaardag voor elkaar
nog wat te maken!
Ik had voor mijn verjaardag hele mooie dingen gehad dus...
aan de gang voor 29 oktober!





Mijn borduurmachine aan het werk gezet en deze kussen,
en hartje gemaakt!


Elly houd van lichte kleuren en van brocante,
Ze haakt veel ondanks..
en blijft positief  ook als het soms tegen zit!
Ik krijg van haar veel lieve mails,
ook nadat het verdriet is gebeurd,
Heel raar dat zo iets met een swap kan
onstaan!
Maar heel erg leuk!





Heb nog wat dingetjes erbij
gemaakt,en nog wat gekocht!
een bloemetje gipskruid erbij
Kijk maar op de foto!

        

En toen leuk ingepakt,
het idee van zuss,
met kaartjes erbij.
                    dan is het uitpakken al een feestje  




   
Mijn swap vriendin mailde dezelfde dag al
dat ze het helemaal leuk vond!


We hebben ook  2 weken terug nog met
Hennie mijn nichtje een lichtjes slinger
gemaakt,maar dat doen we de volgende
         keer maar want ander word het zo lange blog!
Hennie leest mijn blog altijd..
Dus dacht zet het er maar even bij!

( het hartje onderaan is wolken taart
gaf ik nog weg...)




Dit was het weer,
      tot de volgende keer!

Lieve groeten Crea-roosje







     









9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkrans, t is dat ik 2 linkerhanden heb op dat gebied, anders had ik me opgegeven voor zo'n workshop! Wat een leuke cadeautjes maakte je voor de verjaardagsswap, leuk idee om dat te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. iedereen kan het ook jij!
      die zo creatief met naald en draad is!

      Verwijderen
  2. Super mooie kransen.
    Leuk om zo met elkaar in contact te komen en te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Esther,
    Wat een mooie workshop(s) zijn dat weer geworden; goed dat je weer aan de slag bent om de gedachten te kunnen verzetten, moeilijk is het wel, alles moet weer een plekje in je leven krijgen.
    Wat leuk mijn cadeautjes nog een keer te zien; elke keer als ik langs de plekjes in mijn huis ga, daar waar jouw cadeautjes hangen/staan, maakt mijn hart een sprongetje van blijdschap, fijn contact hebben we nog steeds, lieve swap-vriending!
    Liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, Esther, moet natuurlijk zijn: SWAPVRIENDIN, haha, (brilletje???)
    Liefs, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe nu mee met de brievenbusswap van Valerie. Wat leuk dat je daar zo'n fijn contact aan hebt overhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je druk bezig geweest en wat een mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer veel gedaan. Leuke workshop! En je weet voor elk probleem wel een oplossing. Dat swappen snap ik niets van en al klinkt het heel gezellig! Maar ik ga me er niet in verdiepen,heb al teveel te doen.Zeg goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zoveel mooie en lieve reacties hebt gekregen!
    Mooie workshop heb je weer gegeven en komen er nog aan voor de feestdagen.
    Swappen nog nooit gedaan maar zo te lezen erg leuk om te doen!

    Fijn weekend en groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen