dinsdag 6 juni 2017

Bruidswerk,de naai dag en nog meer...

                                             Dinsdag 6 juni,

                           Bruidswerk,

En nu weer eens een heel ander kleurtje bruidswerk gemaakt.
Had de opdracht van het bruidspaar in blauwe tinten en een beetje speels.

Afgelopen vrijdag op 2 juni trouwde het bruidspaar waar we
dit prachtige bruidswerk voor maakte.
Het was een mooie warme zomerdag.(en eigenlijk iets te warm)
vooral voor de bloemen (het is ook altijd wat)

Het bruidsboeket bestond uit Rozen,Delphinum,Veronica (staartjes)
Gipskruid en Eustoma(groen\wit bloemetje en afgewerkt met Asparagus.
En om de steel een creme lint.



                                                 Bruidegom corsage
                                             en
                                                     2 auto spiegelversiering.

Had voor de bruidegom in dezelfde tinten een corsage gemaakt.
en voor de spiegels van de auto een versiering met tule erbij.

          

                                                     Dag gasten corsage's

Voor de dag gasten een corsage gemaakt met wit roosje en gipskruid (58)
Altijd een hele klus om te maken..
Vooral als je daarvoor nog naar de naai dag bent geweest.




Het Bruidspaar heeft een mooie dag gehad,
ben in de avond nog wezen feliciteren.
En de bloemen waren naar hun wens gemaakt,
fijn om te horen en om aan deze mooie dag aan mee te werken!

Alle overige bloemen in de vaas gezet kunnen we thuis ook
nog mee genieten! (heb vergeten foto te maken)


                                                 De naai dag.

Op donderdag 1 juni organiseerde mijn naaicreaties  een naai dag
In Hardinxveld-Giessendam !
Kijk ook even op haar blog.
Dit was echt super leuk!
Vrouwen met een blog en sommigen ook niet (via facebook)
Had ze een oproep gedaan om met elkaar te naaien.
Naaimachine mee en allerlei spullen,
sommigen hadden alles meegenomen,lock machine,strijkijzer enz.



Echt leuk om te zien.
Ja en er werd werkelijk ook veel genaaid maar ook gekletst natuurlijk.
elkaar tips of raad geven of vragen.
Er was ook een weggeefhoek,je kon lapjes winnen,
En zie je die leuke vlaggenlijn!
heeft ze zelf genaaid natuurlijk!

We kregen ook nog een lekkere lunch aangeboden,heel gezellig met elkaar!
en we kregen na afloop een leuke goodybag mee naar huis,
met leuke dingen erin en kortingsbonnen.

Mijn naaicreaties hartelijk bedankt voor alles en het organiseren!
het was super!



Ik naaide zelf een dekentje voor de wagen van mijn dochter,
dacht doe maar wat makkelijk is want onder al dat geklets
maak ik zo fouten.
en daarna natuurlijk aan een jurk begonnen voor mijn kleindochter!
Maar jammer genoeg moest ik na de lunch weg,
want ik had mijn bruidswerk die ik nog af moest maken!



                           Baby rammelaar.

Haakte nog voor mijn dochter voor de kraam mand een rammelaar,
met die groene kleur (kun je op de foto slecht zien)
En grijs en wit de katoen kocht ik bij steek voor steek die voor mij
een patroontje heeft uitgeprint,zo fijn was dat!
want ik had nog geen printer of goede verbinding....
Maakte er een rammeltje in.
leuk gelukt zo van mezelf ha ha.
Mijn dochter zei ,heb je dat zelf gehaakt?






                                      Dit was het weer,
                         tot de volgende keer!

                         Lieve groeten Crea-roosje!



9 opmerkingen:

  1. Prachtig, die bruidsbloemen. Dat heb je toch nog even gefikst. T was gezellig hè? Ik heb me vanmiddag al weer opgegeven voor de volgende naaidag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige boeket zeg! Mooie kleur met dat blauw.
    En wat is dat gezellig met z'n allen achter de naaimachine.....zo leuk!
    En een mooie rammelaar voor lize... Schattig!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeey Esther,
    Wat een mooie bruidsbloemen weer, ja, wel warm, maar dan heb je wel een prachtige dag.
    Geweldig dat jij nu eens zo een uitje had, en geen workshop moest organiseren, dat is vast genieten achter de machine met elkaar, ziet er gezellig uit tenminste!!!
    Zie je wel dat jij het ook kan; mooie rammelaar.
    Lieve groeten, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt allemaal! Het bruidsboeket...leuk dat speelse.
    Ik heb bewondering voor je hoe je alles weer oppakt en verder gaat met allerlei dingen.
    Ik heb mijn eigen vanmiddag ook opgegeven voor de d.v. volgende naaidag. Hier was de lagere school vorige week vrij dus kon helaas niet komen.
    Een lieve groet uit Bles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig bruidsboeket en bloemen!
    Het blauw staat er heel fris bij.
    Weer eens heel wat anders.
    De rammelaar is ook super leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat ben je lekker bezig geweest. Heel mooi allemaal!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi werk. Leuk dat blauw, dat kom je niet zoveel tegen denk.
    Gezellig zo'n dag met elkaar. Maar dat er niet echt veel uit de handen komt, kan ik me voorstellen.
    En ook nog aan de haak, zie ik. Leuk die kleine babydingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dat het allemaal nog gelukt is met de bloemen voor de bruiloft. Het ziet er heel mooi uit. Bedankt ook voor je verslag dat je schreef over de naaidag. Ben blij dat het allemaal zo goed verlopen is en dat iedereen het zo gezellig vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat je eerder weg moest, maar het bruidswerk is wel prachtig geworden, je hebt het dus niet voor niets gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen