maandag 17 juli 2017

Bruidsboeket met rode rozen en nog meer...

                                                 Maandag 17 juli,

Nog een laatste blog voor de zomervakantie van het bruidsboeket.
Heel wat anders dan op mijn vorige blog,zo zie je maar naar ieder bruidspaar zijn wens!

Een bruidsboeket met rode rozen met wit erin en een punt.
We noemen dat een  waterval boeket .
We verwerken er mooie rode Rozen in,witte Calla ,Gipskruid en nog een leuk bloemetje,
en natuurlijk afgewerkt met asparagus waardoor alles sierlijk valt.
We draaien dit handgebonden dat wil zeggen dat ik alle bloemetjes op draad zet,
en dan zo in elkaar draai ,ja dat is eigenlijke het echte werk...
Ben je ook best lang mee bezig maar het is een prachtig bruidsboeket geworden!


                                               Bruidsboeket.



                                          Heb nog een paar leuke foto's gehad van mij vriendin,
                                       
                                          De bruid vergat haar boeket wel eens dus hier stond
                                          het bruidspaar met boeket het mooiste op.
                                          dus opa mag ook op mijn blog.
                                          Fijn dat hij op zo'n hoge leeftijd er nog bij kon zijn!




                                             De corsage's

Het bruidspaar had veel dag gasten  en heeft er voor gekozen
om alleen de ouders en de bruidegom een corsage op te doen.
We hebben het in dezelfde Rozen als het bruidsboeket gemaakt.
En voor de bruidegom een witte Calla erbij.





                                                  Krans voor in het haar,

De bruid wilde ook graag een krans voor in het haar,
gipskruid met rozen.




Had de kleinste rozen gepakt maar viel dan op het hoofd dan nog best groot uit.
Moet zeggen dat het bij de bruid niet echt misstaat hoor!
zo weer een leer voor de volgende keer!
Een prachtig bruidspaar zo bij elkaar!











                             
                                                   Boeketten in vazen,

Ze wilden trouwen in het bos en voor op de pilaren,
2 vazen gevuld met bloemen.
Een foto  bij mij in mijn hobby ruimte.



En dat ze op de zuilen staan.
Prachtig gezicht.





Nog een mooie foto van het bruidspaar met als ouders erbij.
Mijn lieve vriendin met haar man!
Zij mag nu ook genieten van een boeket in de vaas ,
die heeft ze gekregen want het bruidspaar ging op huwelijksreis.
Leuk he? ,Toch nog iets van mij bij jou....
we wonen ook niet vlakbij elkaar dan heb je dat...gevoel.

Kijk zie je dat de bruid liever haar man vast heeft... ha ha
bruid waar is je boeket?






Natuurlijk had ik nog wat bloemen over en zette dit in een vaas,
waar ik dan zelf ook nog mee kan genieten van de prachtige rozen!



                                             

                                       Had op de veiling de bloemen wezen kopen
                                       en toen kwam ik dat leuke witte gras tegen.
                                       Mijn katjes uit de vaas gehaald,en nog een pioenroos
                                       erbij gedaan dan kan het mooi indrogen,
                                       toch nog even wat roze op mijn blog ha ha.



Voor de vakantie tijd nog wat bolletjes katoen gekocht,
ga er maar granny van maken.
Nu nog een leuk patroon opzoeken,
Maar dat moet wel lukken

Dus hier nu ook even een zomerstop op mijn blog.
En lekker genieten van de zomer!



                                           Dit was het weer,
                             tot de volgende keer!
                             
                                  Liefs Crea-roosje!
                             Fijne vakantie toegewenst!
















6 opmerkingen:

  1. Ik kan niet anders schrijven dan, prachtig!
    Je hebt de gelukkigste dag van hun leven mooi omlijst.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer heerlijk bezig geweest, trouwde het Bruidspaar in de buurt van Leusden?! Het lijkt of ik het bos herken waarin ze trouwde! Fijne avond.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een prachtige dag... En idd in het bos bij Leusden!!
    Grappig dat je dat herkent Verie.
    Ik ben zo blij met zo'n vriendin... Het was zo'n prachtig bruidsboeket en ook de twee pilaren in het bos waren zo mooi met die prachtige boeketten erop! En nu mag ik er idd elke dag van genieten zo mooi!( en ik hou zo van bloemen)
    Bedankt lieve vriendin voor deze mooie bijdrage van de trouw van onze kinderen😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de rozen lijken wel van fluweel. Prachtig rood met wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! En steeds weer een uitdaging om aan de wensen van de bruid en bruidegom te voldoen. Fijne rusttijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeeeeeey Esther, ja een ieder wil het weer anders, en dat is maar goed ook, jij hebt je best weer gedaan, en allemaal tevreden zo te zien!!!
    Mooi hoor.
    Een hele fijne vakantie toegewenst!!!

    Lieve groeten, Elly.

    BeantwoordenVerwijderen